خرید SIEMENS UGS NX7 32bit
 
فروشگاه فروش
فروشگاه اینترنتی
 
 
جمعه 9 تير 1391برچسب: خرید,SIEMENS,UGS,NX,bit, :: 6:57 ::  نويسنده : imc

SIEMENS UGS NX7 32bit


خرید SIEMENS UGS NX7 32bit


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

نرم افزار مدیریت کامل چرخه تولید طراحی تحلیل ساخت و تولید و بازبینی شرکت زیمنس

نرم افزار UGS NX7 Unigraphics محصول شرکت زیمنس وارد بازار گردید . این نرم افزار نرم افزار کامل چرخه تولید PLM
Product Lifecycle Management مدیریت چرخه تولید محصول می باشد. البته همه با نرم افزار ماشینکاری و تراشکاری Solid Edge این شرکت آشنا هستند اما با رویکردهای جدید دنیا و رقابت اقتصادی اکنون مدیریت چرخه تولید ، مدیریت اطلاعات و فرایند های پروژه تولید و اقتصاد مهندسی نیز تاثیر گذار بوده و بر نرم افزارها نیز اعمال می شوند . قبل از این ، نقص با بسته های نرم افزاری PDM مدیریت داده ها و اطلاعات یک تولید و پروژه Product data management و امروزه معنی و مفهوم PLM برابربا CAD CAM CAE PDM شده است . نرم افزار جدید این شرکت طراحی به وسیله کامپیوتر ، آزمایش و آنالیز به وسیله کامپیوتر و در نهایت تولید به وسیله کامپیوتر را با رویکردهای ثبت و مدیریت نقشه ها و اسناد را به صورت کامل پوشش می دهد . این نرم افزار سعی نموده محصول خود را بر پایه مشترکات اکثر و متحد ماشین ها و تجهیزات مورد مصرف عمومی مانند ماشین ها و روباتهای جوشکاری ، تراشکاری ، CNC , و دیگر ماشین های کنترل عددی قرار داده و ابزار و راهکارهای تولید قطعات و محصولات با مشخصات پیچیده و تکنولوژی و فن آوری بالا را امکانپذیر و آسانتر نماید . بر همین اساس این نرم افزر کمک قابل توجهی به هر تولید کننده می نماید تا محصول با کیفیت و مرغوب را در کمترین زمان و هزینه تولید عرضه نماید . تغییرات ویرایش های آن را سریعتر انجام و محصول خود را به روز Update نماید .



در واقعیت این نرم افزار کمک بسیاری در فروش Market محصول و بازگشت سرمایه در زمان کوتاه و درنتیجه کمترین ریسک و خطر در کار را می کند . بسیاری از شرکت ها و مهندسین در سراسر دنیا از فن آوری و تکنولوژی شرکت زیمنس استفاده می کنند – توجه داشته باشید این شرکت در سال 2010 افزایش 20 درصدی صادرات محصول کامل و قطعات محصول به ایالات متحده داشته است – و همه بسیار از این تکنولوژی و فرایند های آن راضی و متشکر بوده اند . اکثر مهندسین و متخصصین این شرکت را الگو قرار داده اند ، اکنون نرم افزار و ابزار مورد استفاده این شرکت در اختیار شما قرار گرفته است می توانید به سوی مدرن شدن و پیشرفت قدم بردارید به شرط آنکه در ابتدا و پایه مسئله و شبیه ساز ، حل مسئله بر مبنای اطلاعات درست ، - مسئله را با تمام عوامل موثر سنجیده ، طرح و پاسخ بهینه را محاسبه پیدا کنید – را درست و خوب حل نموده باشید . این ابزار قدرت تولید پیشرفته و به روز را به شما می دهد . این نرم افزار را می توان در محیط های کوچک و کارگاهی تا مجموعه های بزرگ و گسترده بکار گرفت .

سیستم مورد نیاز نرم افزار :
SIEMENS UGS NX7 (Unigraphics) - 32bit version
CPU 2.0 GHz Ram 2.0 GB and More
Platform: Microsoft Windows XP SP2 (SP3) or VISTA
Compatibility with Vista: complete

نام کامل محصول : Siemens UGS PLM NX7 Unigraphics 32bit
حجم و تعداد : 1 DVD
توضیحات: این نرم افزار بسیار شبیه به نرم افزار Pro/Engineer و رقیب آن بوده و در نسخه جدید می توانید از ابزارهای دیگر شرکت ها در آن استفاده نمایید به عنوان مثال Abaqus 6.10 در نسخه جدید قابلیت استفاده و اتصال به این نسخه Siemens PLM NX را دارد . این نرم افزار همراه با کتابچه راهنما و آموزش آن در یک بسته عرضه می شود . این نسخه ویرایش 2009 بوده و نسخه 32 بیتی آن بر ویندوزهای ایکس پی و ویستا و می توان بر سون 7 نیز نصب نمود . نسخه 64 بیتی آن توسط شرکت سازنده این نرم افزار برای ویندوز سون 7 نیز طراحی و کاملا هماهنگ گردیده است .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,800 تومان

درصد :33

خرید SIEMENS UGS NX7 32bit



خرید نرم افزار کودک
خرید نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته ادبیات فارسی عمومی
خرید نرم افزار آموزش گیتار آگوستیک و برقی
خرید آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی/اورجینال/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 560
بازدید کل : 78114
تعداد مطالب : 1001
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1