فروشگاه فروش
فروشگاه اینترنتی
 
 

طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی


خرید طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی


دسته خدمات زیردسته آموزش

طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی

طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی
چکیده طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی ، دریافت اطلاعات فنی طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی ، ظرفیت تولید سالیانه ، سرمایه ثابت ، ارزش ماشین آلات ، مساحت زمین اجرای طرح ، تعداد کارکنان ، سوخت مصرفی ...

طرح توجیهی تولید پارکت
طرح توجیهی تولید پاکت سیمان
طرح توجیهی تولید پاکتهای کاغذی
طرح توجیهی تولید پنبه پاک کنی
طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل
طرح توجیهی تولید پوشال کولر
طرح توجیهی تولید تخته ردیفی
طرح توجیهی تولید چوب خشک کنی
طرح توجیهی تولید دفترچه
طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی
طرح توجیهی تولید لایه روی پوشک و نوار بهداشتی
طرح توجیهی تولید ماکو و چوب ضربه
طرح توجیهی تولید محصولات یکبار مصرف چوبی و کاغذی
طرح توجیهی تولید مداد چوبی
طرح توجیهی تولید مقوا از ضایعات کشاورزی
طرح توجیهی تولید کارتن از ورق آماده
طرح توجیهی تولید کاغذ سمباده
طرح توجیهی تولید کاغذ مومی
طرح توجیهی تولید کاغذ کاربن
طرح توجیهی تولید مقوا از ضایعات کشاورزی



شماره مجوز 1031/23341/85
توجه :کلیه محصولات این فروشگاه (چاره) طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است و بر روی CD و DVD های اورجینال و با بسته بندی ویژه فروشگاه و کیفیت بالا برای فروش عرضه شده اند.
ارسال سریع

فروشنده: چاره

قیمت: 30,000 تومان

درصد :10

خرید طرح توجیهی تولید عکس برگردان کاغذی

خرید چراغ مطالعه سیار (گیره ای)
خرید جاکلیدی کلید نگین دار K911




سمینار  هفت عادت مردمان موثر از استفان کاوی.اورجینال


خرید سمینار هفت عادت مردمان موثر از استفان کاوی.اورجینال


دسته کتاب الکترونیک زیردسته مدیریت و اقتصاد

دکتر استفان کاوی فعالیت وسیعی به عنوان مدرس و مشاور در بیش از 500 شرکت موفق آمریکایی دارد.

برای کسب عالی ترین نتیجه از هفت عادت ، برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید باید دید بسیار بازی داشته باشید و بخواهید توانایی هایتان را کشف کنید و همچنین این اصول را در کار و زندگی تان به کار بگیرید.

هرکسی پیر یا جوان ، ثروتمند یا فقیر ، مرد یا زن ، می تواند یکی از دو راه را انتخاب کند.راه اول بزرگراه بدبختی و شکست و راه دوم جاده ی موفقیت و افتخار...

پیروزی بر خود پیش نیاز پیروزی در اجتماع است . برای اینکه بتوانیم دیگران را خوب مدیریت کنیم ، ابتدا باید بتوانیم خودمان را مدیریت کنیم.

هفت عادت روشی سازمان دهی شده است اما به یاد داشته باشید همه از این روش پیروی نمی کنند . روی تغییراتی که می توانید ایجاد کنید ، تمرکز کنید تا این عادت در شما شکل بگیرد.

فروشنده: لوح مثبت

قیمت: 13,500 تومان

درصد :15

خرید سمینار  هفت عادت مردمان موثر از استفان کاوی.اورجینال

خرید SHOES UNDER شوز آندر
خرید ماساژ گردن با قابلیت پخش MP3




انگشتر ویژه متولدین دی ماه


خرید انگشتر ویژه متولدین دی ماه


دسته زیور آلات زیردسته انگشتر




هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید. انگشتر متولدین دی ماه. انگشتر فوق العاده زیبا و پرطرفدار. خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید. پیشنهادی برای بهتر شدن ، هنر جذابیت



فوق العاده شیک و زیبا

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید….

طراحی متفاوت و خیره کننده

پیشنهادی برای بهتر شدن

مشخصات کلی متولدین دی ماه:
دارای شخصیت عالی ، خیلی لایق و کاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمل ، جدی و جاه طلب ، فعال و کوشا ، واقع بین ، سرکش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی کند ، از تجربیات خود و دیگران به خوبی استفاده می کند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودکفا و سودجو ، دارای حس مسئولیت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجملات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریبا سیاستمدار





کوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالک همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس کافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشک ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر کار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دکتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودکار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز .

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید

مخصوص مشکل پسندان

برای دختر خانم های خوش سلیقه

و آقایان شیک پوش

زیبایی مدرن را آشکار کنی

مرد متولد دی:
قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد. در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند.

زن متولد دی:
جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است.

فروشنده: کوله پشتی

قیمت: 4,500 تومان

درصد :15

خرید انگشتر ویژه متولدین دی ماه

خرید بسته جامع آموزش زبان انگیسی ویژه تلفن همراه
خرید محیط کاربری کامپیوتر و لپ تاپ خو د را دگرگون کنید3 سی دی/اصل




مترجم متن 16 زبان زنده دنیا LED


خرید مترجم متن 16 زبان زنده دنیا LED


دسته آموزش زبان زیردسته چند زبان

ابر نرم افزار Power Translator محصول کمپانی بزرگ و نام آشنایLEC، که به تازگی نسخه شماره 12 آن برای کاربران انتشار یافته است ، نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه ترجمه متون زبان های مختلف می باشد. زبان پایه این نرم افزار می تواند زبان انگلیسی یا 16 زبان دیگر باشد. بلی این ابر نرم افزار قابلیت ترجمه متون یا عبارات زبان های انگلیسی ،چینی، فرانسوی ، آلمانی ، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای ، هلندی، هبری ، لهستانی و اکراینی و فارسی را به یکدیگر دارد !

دیگر ویژگی عالی این نرم افزار سازگاری کامل با محیط های مختلف به خصوص محیط وب و نرم افزارهای Internet Explorer وFirefox و همچنین محیط نرم افزارهای نسخه های مختلف Microsoft Office و سازگاری کامل با ویندوز ویستا است !

Power_Translator_12_Professional_3D_Links_300dpi_rgb



ویژگی های کلیدی مترجم قدرتمند Power Translator در یک نگاه :


- مترجم متون و عبارات فارسی ، انگلیسی ، چینی، فرانسوی ، آلمانی ، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای ، هلندی، هبری ، لهستانی و اکراینی به یکدیگر !
- قابلیت ترجمه کامل یک صفحه وب یا متون مختلف از یک زبان به زبانی دیگر ( ترجمه هوشمند برای زبان های اروپایی ) مثلا ترجمه یک صفحه انگلیسی به فارسی ( ترجمه غیر هوشمند و نیاز به ویراستاری مجدد )

- سرعت بسیار بالا و دیتابیس عظیم لغت و گرامر که این نسخه را به بهترین و کامل ترین نسخه مبدل کرده است !

- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص گفتار Speech Recognition برای ترجمه صحبتها از زبان های English, German, French, Spanish, Japanese, و Chinese !

- بهره مندی از تکنولوژی تبدیل متن به صدا Text to Speech سازگار با زبانهای Dutch, English, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian - ترجمه بسیار سریع که تنها با نگاه داشتن نمایشگر موس بر روی متن ترجمه ظاهر می شود !

- سازگاری کامل با محیط های مختلف به خصوص محیط وب و نرم افزارهای Internet Explorer و Firefox یعنی یک سایت را می توان به راحتی و آنلاین به هر زبانی که دوست داریم ترجمه کنیم و همچنین محیط نرم افزارهای نسخه های مختلف Microsoft Office و سازگاری کامل با ویندوز ویستا است !
- ترجمه دو طرفه برای هر یک از 16 زبان ( از جمله زبان فارسی ) !

- دارای چهار ابزار حرفه ای LogoTrans ، ClipTrans ،MirrorTrans ، TransIt !

LogoTrans برای ترجمه متونی که تایپ می کنید، Paste می کنید و یا به داخل محیط نرم افزار می کشید !

ClipTrans برای ترجمه هر متنی که انتخاب و کپی شده است !

MirrorTrans به صورت اتوماتیک پنجره و محیط دیگری را زیر نظر می گیرد و هر متنی که در آنجا ظاهر می شود را بلافاصله ترجمه می کند !

TransIt یک یا دو جمله را ترجمه کرده و سریعا در محیط یک نرم افزار دیگری همچون نرم افزار های چت قرار می دهد.

- قابلیت ترجمه یک فایل و ذخیره نتیجه به صورت یک فایل ! پشتیبانی کامل از فرمتهای TXT/text, Microsoft Word, HTML, RTF, Adobe Acrobat PDF and XML files .

- دیکشنری های تخصصی مختلف و حتی قابل ویرایش !

تعداد این سی دی ها محدود می باشد!

فروشنده: فیلم باران

قیمت: 10,000 تومان

درصد :60

خرید مترجم متن 16 زبان زنده دنیا LED

خرید 1944 - Battle of the Bulge
خرید آموزش زبان دیالوگ بادولهجه آمریکایی وبریتیش با کیفیت اورجینال



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,انگشتر, :: 7:14 ::  نويسنده : imc

انگشتر 3


خرید انگشتر 3


دسته زیور آلات زیردسته انگشتر

این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟

گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند.

کف بینی، فال اعداد، تاروت، و از این قبیل بعضی از راه هایی هستند که متخصصین این رشته ادعا دارند به وضعیت کنونی افراد کمک می کند. یک چیزی که خیلی برای من جالب بود انگشترهایی است که این متخصصین به افراد توصیه می کنند که بیندازند. این انگشترها وقتی با سنگ تولد هر کس ادغام شود در خیلی از جوانب زندگی هر فرد تعادل ایجاد می کند. اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که هر انگشت برای انداختن انگشتر چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا انداختن انگشتر در یک انگشت بخصوص نشان دهنده یک مفهوم عمیق است؟ پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم.

مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر

انگشت شست: نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. این انگشت با خودِ درونی فرد در ارتباط است. وقتی به شما گفته می شود که در انگشت شستتان انگشتری بیندازید، به دقت مراقب تغییراتی که در زندگیتان اتفاق می افتد باشید. این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد.

انگشت اشاره: نشان دهنده قدرت، رهبری و جاه طلبی است. این انگشت نشان دهنده یک نوع قدرت خاص است. این مسئله به خصوص در قدیم الایام وقتی پادشاهان قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود دارد. درنتیجه، انداختن انگشتر در این انگشت به شما در این زمینه کمک می کند.

انگشت وسط: نشان دهنده فردیت و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفته است نشاندهنده یک زندگی متعادل و متوزان است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند زندگی متعادلتری داشته باشید.

انگشت انگشتری: انگشت انگشتری دست چپ به قلب رابطه مستقیم دارد. به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود. این انگشت همچنین نشاندهنده احساسات و خلاقیت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید.

انگشت کوچک: نشان دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشاندهنده روابط ما با محیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشاندهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید، به خصوص درمورد ازدواج. به ارتقاء روابط کاری هم کمک می کند.

انگشترها در میان سایر جواهرات اهمیت بیشتری دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید هر انگشتری دستتان کنید، بهتر است با یک متخصص درمورد نوع جواهری که می خواهید دست کنید صحبت کنید. این انگشتر، چه یک انگشتر الماس یا انگشتر نامزدی یا عروسی یا هر انگشتر دیگری باشد، نمی توان زیبایی آنها را بعنوان جواهرهایی شیک نادیده گرفت. پس فقط به دلایل باورها و اعتقادات مذهبی نیست که خیلی ها انگشتر دست میکنند، این مسئله می تواند جنبه مدگرایی هم داشته باشد. دلیل آن مهم نیست، مهم این است که انداختن انگشتر به ارتقاء وضعیت ظاهر شما کمک می کند.





فوق العاده شیک و زیبا

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....

طراحی متفاوت و خیره کننده

پیشنهادی برای بهتر شدن


خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

مخصوص مشکل پسندان

برای دختر خانم های خوش سلیقه

زیبایی مدرن را آشکار کنید



مکمل زیبایی و جذابیت شما

جذابیت...زیبایی و متمایز بودن را

به خودتان هدیه کنید...

فروشنده: دهکده

قیمت: 12,500 تومان

درصد :21

خرید انگشتر 3

خرید آموزش جامع کارگاه های آموزشی کوتاه مدت/اورجینال
خرید AutoCAD Raster Design 2012 اتوکد اسکنر




طرح توجیهی احداث کارخانه فرآوری نکتار  در نهاوند   هدیه های ما( طرح های تولیدی )-با کیفیت اور جینال


خرید طرح توجیهی احداث کارخانه فرآوری نکتار در نهاوند هدیه های ما( طرح های تولیدی )-با کیفیت اور جینال


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
ش.م. 80268058069532654257

فروشنده: نور مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :48

خرید طرح توجیهی احداث کارخانه فرآوری نکتار  در نهاوند   هدیه های ما( طرح های تولیدی )-با کیفیت اور جینال

خرید مجموعه طرحهای توجیهی:پرورش دام و پرندگان گوشتی زراعت احداث باغات صدها طرح دیگر//اصل
خرید آموزش CompTIA A




آموزش مدل سازی در تردی مکس 9


خرید آموزش مدل سازی در تردی مکس 9


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : 3ds Max 9 Modeling

هدف از این آموزش 3ds max آموزش ساخت کاراکترها برای بازی های ویدیویی ، لوگو برای سازمان ها ، شبیه سازی قطعات مکانیکی ابزار آلات در 3ds max و در آخر ساخت فضاهایی همچون مدل سه بعدی ساختمان ها و راه ها و دیگر سازه هاست که مطمعنا ابزاری مفید در اختیار مهندسان عمران و راه و ساختمان و معماران است

مربی متخصص این آموزش 3ds max سعی دارد شما را با پروژه های دنیای واقعی برای کار در بازار کار آماده کند و از تمامی ابزارهای لازم برای ساخت بهترین آبجکت ها استفاده کند
این مجموعه آموزش مدل سازی در 3ds max در قالب آموزش مالتی مدیا در مدت 13.5 آماده استفاده شما عزیزان مشتاق یادگیری ساخت مدل های سه بعدی است
دوست عزیز با مطالعه ادامه مطلب با برخی از سرفصل های این مجموعه ارزشمند آشنا شوید :

مقدمه ای بر نحوه استفاده از این مجموعه
مقدمه ای بر مدل سازی سه بعدی
نحوه استفاده صحیح از نورها
نحوه استفاده صحیح از دوربین در محیط
آشنایی با ماتریال های لازم
آشنایی با مدل سازی دو بعدی
خلق اشیاء
مدل سازی چند ضلعی
و ده ها و ده ها مطلب ارزنده دیگر که با قیمتی مناسب شما می توانید همه آن ها را در اختیار بگیرید

مشخصات این مجموعه :
-- زبان آموزش ها انگلیسی روان
-- دارای آموزش های دسته بندی شده
-- به صورت 1 حلقه DVD

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 5,000 تومان

درصد :40

خرید آموزش مدل سازی در تردی مکس 9

خرید گردنبند مشکی ماه تولد اسفند ماه
خرید سمینار بزرگ ارتباطات و نفوذ در دلها احمد حلت




بسته نرم افزاری چندرسانه برای ویندوز 7 سری N


خرید بسته نرم افزاری چندرسانه برای ویندوز 7 سری N


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

بسته نرم افزاری چندرسانه ای Media Feature Pack برای ویندوز 7 سری N

زمانی که مایکروسافت نسخه ای با نام نسخه N را برای ویندوز 7 ارائه نمود تنها تفاوتی که می شد در آن مشاهده کرد عدم وجود یک سری نرم افزارهای چندرسانه ای نظیر ویندوز مدیا پلیر بود. این عدم وجود ویندوز مدیا پلیر و بقیه نرم افزارهای جانبی برای بسیاری از کاربران گران بوده و خیلی ها نمی توانند ویندوز 7 را بدون Windows Media Player12 هضم نمایند. البته این نسخه کمتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرد اما برای این که کاربران سراسر جهان که از نسخه N بهره می برند یک بسته نرم افزاری چندرسانه ای را منتشر کرده که می توان از آن برای اضافه کردن تمامی نرم افزارهای چند رسانه ای به این نسخه از ویندوز محبوب Seven بهره برد. این پکیج نرم افزاری که رسما از سوی مایکروسافت ارائه شده به صورت مجزا برروی دو پلتفرم X86 و X64 که مربوط به پردازنده های 32 بیتی و 64 بیتی می باشد برروی سایت غول نرم افزاری دنیا قرار گرفته است و شما کاربران گرامی که این نسخه را خریداری و یا دانلود نموده اید می توانید با دریافت این فایل و نصب آن از تمامی امکانات چند رسانه ای ویندوز 7 بهره ببرید.
اضافه شدن امکانات چندرسانه ای به ویندوز 7:
Windows 7 Starter N
Windows 7 Home Premium N
Windows 7 Professional N
Windows 7 Enterprise N
Windows 7 Ultimate N
Windows 7 Starter KN
Windows 7 Home Premium KN
Windows 7 Professional KN
Windows 7 Enterprise KN
Windows 7 Ultimate KN

فروشنده: کلیک

قیمت: 3,000 تومان

درصد :30

خرید بسته نرم افزاری چندرسانه برای ویندوز 7 سری N

خرید مجموعه ای بی نظیر از نرم افزارهای بسیار کاربردی و نایاب
خرید بازی Saw ( اره ) - مخصوص کامپیوتر



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,ام,پی,فایو,MP,Player, :: 7:0 ::  نويسنده : imc

ام پی فایو MP5 Player


خرید ام پی فایو MP5 Player


دسته لوازم زیردسته لوازم الکترونیکی مسافرتی

ام پی فایو پلیر MP5 Player سامسونگ با صفحه نمایش 4.3 اینچ لمسی .دارای بدنه کاملا استیل قابلیت پخش انواع فایل های صوتی و تصویری ،کتاب الکترونیکی ،رادیو اف ام،ساعت ،تقویم ، ضبط صدا، پخش کتاب الکترونیکی ،پخش عکس ،صفحه لمسی،و... از دیگر قابلیت های این دستگاه میباشد.



Touch Screen Size
4.3" Resistive touch screen

Resolution
272X470

colors
black , pink , withe

memory support
up to 16 GB

internal memory
GB 4 or 2 GB

Accessories
earphone,usb cable,colored paking,charger

card reader
yes

audio support
mp3 , wma

video support
AVI-3GP-RM-RMVB

photo support
JPG, BMP, GIF, PN

FM Radio
Yes

EQ sound
variety of EQ sound

OSD Language
English/French/German/Russian/Spanish

Game
yes

HD
480*320

Audio / Video Recording
Yes

E-Book
Yes

USB
Yes

Earphone Out
yes(2 earphone together)





فروشنده: دیجیتال سنتر

قیمت: 110,000 تومان

درصد :10

خرید ام پی فایو MP5 Player

خرید آتلیه مذهبی 2 (بک گراندمذهبی از بارگاه و ضریح حضرت رضا(ع) - مکه معظمه و مدینه النبی) اورجینال
خرید آموزش کامل و کاربردی ساخت برنامه های کاربردی برای دستگاه های iPhone ، iPad و iPod Touch منطبق با استانداردهای



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,طرح,توجیهی,کافی,نت-اصل, :: 6:56 ::  نويسنده : imc

طرح توجیهی کافی نت-اصل


خرید طرح توجیهی کافی نت-اصل


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

طرح توجیهی کافی نت
ورژن جدید – به زبان فارسی

مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
شماره مجوز محصول اور جینال 326598712031

فروشنده: ایران آردا

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

خرید طرح توجیهی کافی نت-اصل

خرید نسخه 2-بسته اقتصادی طرح های توجیهی پرورش دام ( پرورش بره پرواری ، گوساله )
خرید سریال خاک سرخ اورجینال



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,کوچک,نمودن,شکم, :: 6:53 ::  نويسنده : imc

کوچک نمودن شکم


خرید کوچک نمودن شکم


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته بانوان

شما با دیدن این نسخه از فیلم شکمی کاملا عضلانی و شش تکه داشته ، ماهیچه‌های شکم خود را تقویت کرده و به فرم مناسبی خواهد رسید...

این فیلم بسیار مناسب برای تناسب اندام تمامی قسمتهای بدن درست شده است.

در این مجموعه بیشتر سعی شده روی ماهیچه ها و رگ‌های قلبی کار شود..

پروتئین لپتین که شانزده کیلودالتون وزن دارد به وسیله بافت چربی در بدن انسان ساخته و در خون رها می‌شود و از راههای مختلف موجب کاهش اشتها و افزایش مصرف می‌شود ، در واقع مانع زیاد چاق شدن ما می‌شود.

افرادی که وزن کم می‌کنند، میزان لپتین کاهش پیدا می‌کند، چرا که بدن سعی می‌کند با این کاهش وزن مخالفت کند و از ذخایر انرژی خود(بافت‌های چربی) محافظت کند.

شماره مجوز 11-295689-25

فروشنده: زبان کده

قیمت: 7,500 تومان

درصد :35

خرید کوچک نمودن شکم

خرید آموزش کامل کمک درسی چهارم ابتدایی(رویال)اورجینال
خرید کتابخانه دیجیتال فارسی5




مجموعه نرم افزاری مهندسی شیمی


خرید مجموعه نرم افزاری مهندسی شیمی


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته شیمی

مجموعه ای از جدیدترین و بهترین نرم افزارهای مهندسی شیمی در قالب 2 دی وی دی گردآوری شده است. لیست کامل نزم افزارهای موجود در این مجموعه در عکس محصول ذکر شده است.

این مجموعه با بهترین پک و بسته بندی و به همراه قاب دی وی دی برای شما به سرتاسر ایران عزیزمان ارسال می شود

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 8,800 تومان

درصد :35

خرید مجموعه نرم افزاری مهندسی شیمی

خرید نرم افزار ارسال smsحرفه ای فلش
خرید آزمون تافل اینترنتی استاندارد iBT را در خانه و با کامپیوتر شخصی خود تجربه نمایید/اصل




مقاله تحقیق و پروژه های آماده _ 10 DVD


خرید مقاله تحقیق و پروژه های آماده _ 10 DVD


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

بانک تحقیقاتی دانشجو

کاملترین و به روزترین منبع

تحقیق ویژه دانشجویان

بدون نیاز به جستجو در اینترنت مقاله خود را آماده کنید

ما قبلا برای شما سرچ کرده ایم شما فقط انتخاب کنید

کاملترین مقالات در تمام زمینه های ادبی ،

تاریخی ،مذهبی، شیمی مهندسی و … همه مقالات

شما را از قبل آماده کرده ایم


حاصل تلاش چند ساله ده ها دانشجوی برتر کشوراکنون در دستان شماست

بزرگ ترین و کامل ترین بانک جامع علمی تحقیقاتی

در ۱۰ دی وی دی کامل


قابل استفاده برای دانش آموزان و دانشجویان تمامی رشته ها

از مقطع راهنمایی تا دکترا شامل

تحقیق



مقاله



پروژه



پایان نامه



پاورپوینت



طرح های توجیحی و کار آفرینی با جرئیات کامل



متن لاتین و ترجمه آماده



کارآموزی



گزارش کار



بخشی از محتویات این پکیج علمی استثنایی عبارتند از :

- بیش از ۳۰۰۰۰ مقاله و پایان نامه و پروژه فارسی در زمینه های مختلف

- بیش از ۳۰۰۰ فایل های آموزشی پاورپوینت فارسی در زمینه های مختلف

- بیش از هزار طرح کارفرینی باجزئیات کامل در زمینه های مختلف

- تمامی فایل ها بصورت فایل ورد (doc) می باشد و قابل ویرایش به دلخواه میباشد

و …

به صورت کامل و آماده و صفحه بندی شده نه نصفه کاره و ناقص

تمام مطالب به صورت فارسی نام گذاری و دسته بندی شده است

همه چیز آماده است

شما فقط نام تهیه کننده را عوض کرده و پرینت بگیرید



در زمینه های مختلف علمی همچون :

ادبیات ، آموزشی ، برق ، کامپیوتر ، دام و طیور ، فیزیک ، حسابداری ، حقوق ، هنر ، جغرافیا ، جهانگردی ، کشاورزی ، معارف ، مشاهیر ، مکانیک ، مدیریت و علوم تجربی ، عمران ، پزشکی ، رواشناسی ، صنایع ، شیمی ، تاریخ ، ورزش ، حقوق بشر ،حقوق بیمه ، پزشکی ، تجارت ، حقوق تطبیقی ، حقوق جزایی ، معماری و …

تمام مطالب به صورت فارسی نام گذاری و دسته بندی شده است .

حاصل تلاش چند ساله ده ها دانشجوی برتر کشور اکنون در دستان شماست



» تعداد دی وی دی : ۱۰ عدد

» زبان : فارسی

» فرمت : DOC (ورد)

» مخصوص کامپیوتر

به صورت ورد و قابل ویرایش هستند

برای تمامی رشته ها و سلیقه های علمی

ارسال به سراسر ایران

شما ابتدا محصول را تحویل می گیرید

سپس وجه را به مامور پست می پردازید

فروشنده: جهان

قیمت: 15,000 تومان

درصد :20

خرید مقاله تحقیق و پروژه های آماده _ 10 DVD

خرید کاملترین مجموعه تعمیراتی موبایل
خرید آموزش پیشرفته Windows Vista



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,خرس,مستر,بین, :: 6:42 ::  نويسنده : imc

خرس مستر بین


خرید خرس مستر بین


دسته بازی سرگرمی زیردسته اسباب بازی

خرس مستر بین

اندازه :‌ 30 سانتی متر

فروشنده: اسفندیان

قیمت: 11,000 تومان

درصد :10

خرید خرس مستر بین

خرید گردنبند متولدین شهریور ماه
خرید مجموعه نرم افزارهای پرتابل 2011 اورجینال




شاتر استوک کالکشن  اورجینال


خرید شاتر استوک کالکشن اورجینال


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

شاتر استوک کالکشن 2010

در قالب 2 dvd شامل بیش از 1300 عکس و طرح با کیفیت بالا از سایت معرف

شاتر استوک . این عکسها دارای قابلیت‌های بسیار خاص از نظر رنگ بندی , زاویه دید

و موضوعات می باشد که برای کاربران حرفه‌ای بسیار ارزشمند است

عکسهای مجموعه فوق بمنظور طراحی و چاپ در ابعاد بزرگ بسیار کاربرد ی است

برخی از این موضوعات :

اتش

اسمان

چشم

ساختمان

شهر

شطرنج, کریسمس , نمای داخلی

جعبه‌های کادویی

قاب عکس , مردم , ماشین , گل , و طبیعت , هدایای ازدواج , تجارت , قیلم , اینترنت

میوه ها, اسمان, ورزش, فندق , دود , پازل

تم

نوشیدنی ها , حیوانات

و دهها موضوعات دیگر

ارسال به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان

ش.م 332653200 اورجینال



فروشنده: تی تی شاپ

قیمت: 5,000 تومان

درصد :45

خرید شاتر استوک کالکشن  اورجینال

خرید تمرینات علمی در فوتسال - دوره مقدماتی
خرید نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته تاریخ عمومی



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,گردنبند,علی, :: 6:35 ::  نويسنده : imc

گردنبند علی 1


خرید گردنبند علی 1


دسته زیور آلات زیردسته گردنبند

ساخته شده از استیل (stainless steel) با زنجیر ...
طراحی بسیار شیک و درخشان (با سطوح براق)
بهترین هدیه تولد برای کسی که دوستش دارید
یک گردنبند فوق العاده مناسب برای

پسران و دختران جوان

طراحی ظریف و فوق العاده
گردنبند فوق العاده زیبا و پرطرفدار .

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

هنر جذابیت....

فوق العاده شیک و زیبا

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....

طراحی متفاوت و خیره کننده

پیشنهادی برای بهتر شدن

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

مخصوص مشکل پسندان

برای دختر خانم های خوش سلیقه

زیبایی مدرن را آشکار کنید

مکمل زیبایی و جذابیت شما

جذابیت...زیبایی و متمایز بودن را

به خودتان هدیه کنید...

فروشنده: دهکده

قیمت: 9,800 تومان

درصد :50

خرید گردنبند علی 1

خرید آموزش جامع مدرک امنیتی SSCP ، متخصص امنیت سیستم های اطلاعاتی
خرید English to the Max




نرم افزار تقویت امواج مغز


خرید نرم افزار تقویت امواج مغز


دسته کتاب الکترونیک زیردسته درسی

چیزی به زمان آزمون باقی نمانده است و تنها چیزی که می تواند عقب ماندگی را جبران کند ، سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز است. این امر میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی کامل فعالیت کند. اما امواج مزاحم و افکار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند که ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند. درنتیجه با وجودی که هنوز حدود چهارده هفته تا کنکور باقی است ولی در هر روز مغز بیشتر از یکساعت کشش درک سریع و جذب کامل مطالب را ندارد.چاره کار تحریک مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار کنید. زبان مغز امواج مغزی است. وقتی انسان در حالت مطالعه و تمرکز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می کند. اگر ابزاری وجود داشته باشد که امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمرکز عالی را دوباره بازسازی کند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا که امواج به او چنین فرمانی را می دهند. نرم افزار بیوفیدبک همان ابزار جادویی بازخوراندن امواج دلخواه مغزی از طریق هدفون به مغز است. این نرم افزار که برای اولین بار با آموزش کامل فارسی و بدون قفل و همراه با هزاران موج آماده به بازار ایران عرضه شده ، تحولی شگرف را در حوزه یادگیری سریع و دستیابی به حافظه های فوق عادی باعث شده است. طرز کار این نرم افزار: در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است. بانکی کامل از امواج مغزی حالات مختلف انسانی از مطالعه و یادگیری سریع گرفته تا تمرکزهای حیرت آور و مدیتیشن و آرامش و قدرت های شگرف ذهنی ، همگی با اندازه گیری دقیق امواج مغزی نمونه های شاهد انسانی در سراسر جهان توسط تیمی مجرب از صدها کارشناس و متخصص جمع آوری و به شکل مناسب نرم افزار تبدیل شده است. حال این شما هستید که حالت مورد نظر خود را از بین صدها حالت پیشنهادی نرم افزار انتخاب می کنید. با انتخاب وضعیت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش های خود گذاشته وبرای مدت مشخصی که نرم افزار تعیین می کند امواج تولیدی را به سوی مغز خود گسیل می دارید. بعد از پایان تمرین به طرز معجزه آسایی تمام متابولیسم بدن شما ویژگی های آن حالت انتخابی را در خود منعکس می سازد و شما مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید. نرم افزار بیوفیدبک محصولی است بی نظیر که می تواند دلهره های ایام نزدیک کنکور را به یکباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ریخته و هراسان شما را چنان نظمی دهد که قدرت شگرف آن همه را حیرت زده سازد.این نرم افزار همراه آموزش کامل ویدئویی فارسی و بانک جامع امواج به طور کامل روی سه عدد سی دی به قیمت بی نظیر نه هزارتومان تقدیم مشتاقان و علاقه مندان به کار گیری فناوری های نوین یادگیری قرن بیست و یک می شود. نرم افزار بیوفیدبک مجموعه ای است که کاربرد آن فقط محدود به حوزه یادگیری سریع و تمرکز فوق عادی نمی شود و با آن می توان حالت های روحی و جسمی مختلف از مدیتیشن های عمیق گرفته تا قدرت های جسمی مافوق طبیعی را تجربه کرد. گستره امواج موجود در بانک نرم افزار آنقدر وسیع است که شما را حیرت زده خواهد کرد. بسیاری از آهنگسازان با استفاده از امواج متنوع موجود در این نرم افزار در بخش های مختلف آهنگ هایی که می سازند از امواج مناسب حالت القایی خود استفاده می کنند و جذابیتی جادویی را به موزیک خود می بخشند. کنترل کارکرد و کارآیی مغز با امواج ساطع خود مغز یکی از سالم ترین و موثرترین و در عین حال حیرت انگیز ترین شیوه های تقویت ذهن در کشورهای پیشرفته محسوب می شود. با این شیوه درحداقل زمان قابل تصور می توان ده ها زبان جدید را یاد گرفت و به هزاران مهارت جسمی و ذهنی تازه مسلط شد. حوزه کاربرد امواج مغزی هر روز در حال گسترش است. به جای خواندن و تکرار کردن فقط کافی است ببینید با آلبوم آموزش ویدئویی تکنیک تقویت حافظه مبتنی بر تجسم ذهنی چند حسگری موفقیت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما می توانید به خارق العاده ترین حافظه عالم دست پیدا کنید. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائید * هر شماره و عددی ( شماره تلفن افراد ـ پلاک اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت کنید. * در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر بسپارید!( هر 40 ثانیه یک لغت آنهم به صورت ماندگار و دائمی ) و این یعنی یادگیری یک زبان جدید در هر ماه! *به راحتی اسامی و چهره صدها نفر را در یک مجلس به خاطر بسپارید و تک تک آنها را بدون هیچ مشکلی با اسم صدا بزنید! *بر اساس حافظه قوی خود نام و مکان دقیق خیابان و کوچه های یک شهر بزرگ را در کمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید. *با تکیه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در تمام فعالیت های ذهنی مقام و جایگاه اول را از آن خود سازید. *پیچیده ترین موضوعات علمی وفرمول های محض را به سرعت به ذهن بسپارید و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون آئید. *بدون نیاز به ثبت در سررسید به طور دقیق ساعات قرار ملاقات های خود را در ذهن خود مرتب و ذخیره نمائید. *بدون نیاز به روخوانی از روی کاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی کنید و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآری سریع موضوعات نمائید. *در کمترین زمان ممکن و ساعتی مانده به برگزاری آزمون صدها پاسخ را به طور دقیق در ذهن خود جای دهید


شماره مجوز 1023065

فروشنده: سافت گذر

قیمت: 9,000 تومان

درصد :12

خرید نرم افزار تقویت امواج مغز

خرید 330 - تی شرت مذهبی - یاحسین مظلوم
خرید استاندارد های مهارت بازیکنان فوتبال - اورجینال 2011




آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی پیام نور-مدیریت صنعتی


خرید آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی پیام نور-مدیریت صنعتی


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

مجموعه کامل آزمونهای دانش پذیری دوره های فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور - رشته -مدیریت صنعتی شامل آزمون سالهای 86-89-90 -همراه با پاسخنامه 89
تمامی این آزمونها نسخه اصلی و قابل چاپ با کیفیت بسیار بالا میباشد.
کاملترین مجموعه وکمترین قیمت در کل کشور
هر سال نیز آزمونهای جدید به این مجموعه اضافه می شود و میتوانید مجموعه جدید را از همین سایت خریداری نمایید.

قابل استفاده برای : دانشجویان دانشگاه پیام نور، داوطلبان دوره های ورودی آزمون کارشناسی
- مجموعه ای بی نظیراز آنچه شما می خواهید
- این مجموعه بی نظیر که در قالب یک سی دی گردآوری شده است را به تمامی کسانی که قصد شرکت در آزمونهای فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور سال جدید را دارند توصیه می شود .
- ببینید و مقایسه کنید.هر ترم مشتری ما خواهید بود.

فروشنده: امین1

قیمت: 3,500 تومان

درصد :7

خرید آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی پیام نور-مدیریت صنعتی

خرید دستبند دورنگ K943
خرید ژورنال معماری داخلی - رستوران, کافی شاپ و هتل



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,آموزش,حرفه,ای,ColdFusion, :: 6:25 ::  نويسنده : imc

آموزش حرفه ای ColdFusion 8


خرید آموزش حرفه ای ColdFusion 8


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : ColdFusion 8 Beyond The Basics

آموزشColdFusion یکی ازمحبوبترین پلتفرمهای طراحی Dynamic وب در قالب آموزش مالتی مدیا به مدت 6 ساعت و 45 دقیقه از موسسه آموزشی Lynda ارائه شده بر روی 1حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی

درادامه به معرفی سرفصلهای درسی این مجموعه آموزش ColdFusion می پردازیم :

معرفی Adobe ColdFusion 8
خوش آمد گویی به آموزش ColdFusion
آشنایی با نحوه استفاده ازفایلهای تمرینی

آموزش نحوه شروع به کار درنرم افزارColdFusion
آموزش نصب نرم افزارهای پیش نیاز ColdFusion
آموزش نصب پلاگین Eclipse در Adobe ColdFusion
آموزش نصب ColdFusion Extension برای پلاگین Eclipse در ColdFusion
آموزش نصب وتنظیم CFEclipse در Adobe ColdFusion
آموزش نصب فایلهای تمرینی و پایگاه داده یا Database در ColdFusion
آموزش نصب Database تمرینی در ColdFusion
آموزش راه اندازی پروژه و تست مراحل نصب در Adobe ColdFusion

آموزش کاربرد انواع دیتای پیشرفته در ColdFusion
آموزش شناخت آرایه ها یا Arrays در ادوبی ColdFusion
آموزش نحوه صحیح بکارگیری آرایه ها یا Arrays در ColdFusion
آموزش حلقه سازی ازطریق آرایه ها در ColdFusion
آموزش شناخت ساختارها در Adobe ColdFusion
آموزش ترکیب انواع داده های پیشرفته در ColdFusion
آموزش تبدیل Query ها به آرایه های ساختار در ColdFusion
آموزش اختصاص دادن مقادیر ومنابع به متغیرها در Adobe ColdFusion
آموزش مرور چهارچوب برنامه کاربردی در ColdFusion
آموزش کاربرد J2EE Sessions در Adobe ColdFusion
آموزش ذخیره Data Session مرکب در حافظه ای که بر اساس سرور بنا نهاده شده است در ColdFusion

آموزش ساخت و رفع اشکال در اجزای تشکیل دهنده ColdFusion
آموزش ایجاد یک مولفه از ColdFusion با CFEclipse در Adobe ColdFusion
آموزش پوشش دادن کارکردهای دیتابیس در کامپوننتهای ColdFusion
آموزش نامیدن متدهای CFC یا ColdFusion Component با تگ و تابع CreatObject() در Adobe ColdFusion
آموزش انتقال آرگومان های ColdFusion Component با تگ در Adobe ColdFusion
آموزش انتقال CFC Argument ها با Positional syntax در ColdFusion
آموزش اانتقال CFC argument ها با Argument Collection در ColdFusion
آموزش تنظیم ColdFusion 8 Line Debugger در Adobe ColdFusion
آموزش کاربرد ColdFusion Debugger برای کنترل دیتا در ColdFusion

آموزش کاربرد ColdFusion Extension برای پلاگین Eclipse در Adobe ColdFusion
آموزش استفاده از ویزارد CFC Value Object در ColdFusion
آموزش وشناخت طرح Value Object در ColdFusion
آموزش و شناخت طرح DAO در Adobe ColdFusion
آموزش و شناخت طرح درگاه یا Gateway در ColdFusion
آموزش بازیابی داده ها با متدهای درگاه و یا Gateway در Adobe ColdFusion
آموزش Presentation درفرم ثبت نام داده با Gateway Objects در ColdFusion
آموزش به روزکردن دیتا با متد Gateway در Adobe ColdFusion
آموزش وارد نمودن داده با متد درگاه یا Gateway در ColdFusion
آموزش حذف دیتا با متد درگاه یا Gateway در Adobe ColdFusion
آموزش و شناخت طرح اکتیو رکورد یا Active Record در ColdFusion

آموزش کاربرد CFC و Session ها دریک برنامه کاربردی Shopping Cart در Adobe ColdFusion
آموزش نصب Application در ColdFusion
آموزش نمایش فهرست سبد خرید در ColdFusion
آموزش ایجاد سبد خرید CFC در Adobe ColdFusion
آموزش افزودن کالا به سبد خرید در ColdFusion
آموزش نمایش صورتحساب درسبد خرید ColdFusion
آموزش نمایش محتوای داخل سبد خرید در Adobe ColdFusion
آموزش حذف کالاها ازسبد خرید در ColdFusion

آموزش نحوه برخورد با موارد استثنا که سازماندهی شده اند یا Structured Exception در ColdFusion
آموزش کاربرد تگ و برای برخورد با موارد استثنا در Adobe ColdFusion
آموزش رفع اشکال در Exception ها در ColdFusion
آموزش نحوه برخورد با انواع چندین استثنا در Adobe ColdFusion

آموزش نحوه کارکردن با سرویسهای بیرونی یا External Services در ColdFusion
آموزش شناخت XML در ColdFusion
آموزش ایجاد فایلهای XML در Adobe ColdFusion
آموزش بازیابی داده هایی که براساس XML هستند با تگ در ColdFusion
آموزش تجزیه کردن XML با کامپوننت XML Parse در Adobe ColdFusion
آموزش گرفتن دیتاها از فایل های XML در ColdFusion
آموزش ایجاد یک یک سرویس وب و یا SOAP-Based Web Service با یک CFC در Adobe ColdFusion
آموزش نامیدن یک وب سرویس با تگ در ColdFusion
آموزش بازیابی RSS-Based Data Feeds با تگ در ColdFusion

آموزش نحوه کارکردن با فلش فرمها یا Flash Forms در Adobe ColdFusion
آموزش ساخت یک فلش فرم ساده در ColdFusion
آموزش لی اوت کردن فلش فرمها در Adobe ColdFusion
آموزش ارائه دیتا در یک Flash-Based Data Grid در ColdFusion
آموزش مقید سازی دیتا در Flash Form ها در Adobe ColdFusion
آموزش کاربرد Action Script درفلش فرمها در ColdFusion

آموزش نحوه کارکردن با تصاویر در Adobe ColdFusion
آموزش کسب اطلاعات درمورد تصویر در ColdFusion
آموزش تغییر سایز یک تصویر یا Image در Adobe ColdFusion
آموزش تغییر Border ها بر روی یک تصویر در ColdFusion
آموزش چرخاندن یک تصویر در ColdFusion
آموزش برقراری امنیت وتمایز بین انسان و کامپیوترها توسط تصاویرCAPTCHA در Adobe ColdFusion 8

آموزش نحوه کارکردن با اسناد Acrobat PDF در ColdFusion
آموزش ایجاد اسناد PDF با تگ در Adobe ColdFusion
آموزش سفارشی کردن اسناد PDF با داده های دینامیک یا Dynamic Data در ColdFusion
آموزش جمع آوری اطلاعات از اسناد PDF در Adobe ColdFusion

آموزش ایجاد برنامه های کاربردی AJAX-Style در ColdFusion
آموزش ColdFusion و AJAX در Adobe ColdFusion
آموزش ایجاد یک برنامه کاربردی با ویزارد AJAX Application در ColdFusion
آموزش استفاده از برنامه کاربردی AJAX تولید شده در Adobe ColdFusion
آموزش ایجاد منوهای دینامیک یا Dynamic Menus با تگ در ColdFusion
آموزش کاربرد تگهای و در Adobe ColdFusion
آموزش کاربرد تگ جهت ایجاد پادهای تعریف شده در یک Layout Area در ColdFusion
آموزش کاربرد یک AJAX-Style Data Grid در ColdFusion

آموزش ایجاد ColdFusion Presentation در ColdFusion
آموزش شناخت ColdFusion Presentation در Adobe ColdFusion
آموزش افزودن Note ها به اسلایدهای Presentation در ColdFusion
آموزش جستجوی اسلایدهای Presentation در Adobe ColdFusion
آموزش افزودن صدا به یک اسلاید Presentation در ColdFusion
آموزش افزودن پخش تصویری به یک اسلاید Presentation در Adobe ColdFusion

ضمیمه ها :
آموزش نصب ColdFusion 8 بر روی سیستم عامل ویندوز
آموزش نصب ColdFusion 8 بر روی سیستم عامل Mac OS X
آموزش چگونگی حصول اطمینان از نصب صحیح ColdFusion 8
آموزش نصب MySQL در سیستم عامل ویندوز
آموزش نصب ابزارهای MySQL در ویندوز
آموزش نصب MySQL بر روی سیستم عامل MAC OS X
آموزش نصب ابزارهای MySQL بر روی Mac OS X

و ده ها آموزش کاربردی دیگر در Adobe ColdFusion 8


مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های دسته بندی شده
مدت زمان آموزش 6 ساعت و 45 دقیقه !
به صورت1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

خرید آموزش حرفه ای ColdFusion 8

خرید جامع ترین آموزش شنا از مبتدی تا حرفه ای اشانتیون
خرید کاملترین پکیج آموزش تمبک



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,تی,شرت,آریا, :: 6:21 ::  نويسنده : imc

تی شرت آریا


خرید تی شرت آریا


دسته لوازم زیردسته پوشاک

تی شــرت آریـــــــــــــــا

جدیدترین تی شرت با طراحی اصیل ایــرانی

هنــر ایـــرانی را به همگان عرضه کنیِــد

در میــان دوستــان خود بدرخــشید

ایرانی باید اصالت خود را حفظ کند



قیمت :17500 تومان




نام ثبتی : آریا

جنس : نخ درجــــه ۱

طرح: سیاه مشق اشعار فارسی

چاپ: رنـــگ پـــرسی /مـــــاندگاری بـــالا

یکی از دلایلی که جوانان این مرز و بـــوم روی , به تیــــشرت

هــــای وارداتی مــی آورند

ایـــن است کـه اولا طـــرح ایــرانـــی خوبـــی در بـــازار

پیــــدا نمی کننــد

دومــا نسبــت بـه کیفیت ایــن مدل البسه اطمینان کافی ندارند




ما این نویـــد را به شما

می دهیم که سعی کرده ایم طرحهایی را آماده کنیم

که هم در عرصه کیفیت و هم نو آوری

حرفــی بـــرای گفتن داشتــه باشــند



قیمت :17500 تومان




ما خوشحال می شویم که از نظرات شما برای پایه گذاری

حرکتی نو در صنعت پوشاک بهره گیری نماییم

با آغوش باز پیشنهادات و نقدهای شما را برای اثر دهی

در فرآیند کاری خود پذیرا هستیم

این تی شرت در دو گروه سایزی به صورت فری سایز

Free Size می باشد

گروه اول: سری سایزی متوسط medium /گروه سنی ۱۵ الی ۲۵

گروه دوم: سری سایزی بزرگ large /گروه سنی ۲۵ به بالا

به هیچ وجه نگران سایز خود نباشید

نوع پارچه ای که استفاده شده این شرایط را به وجود آورده که

سایز بندی های مختلف کاملا پوشش داده شود

سایز مورد نظر را در قسمت توضیحات فرم خرید قید کنید



قیمت :17500 تومان

فروشنده: کلبه سیاه2

قیمت: 17,500 تومان

درصد :30

خرید تی شرت آریا

خرید پاکت هدیه وپول
خرید بازی های فکری جدید




کار، اقامت و تحصیل در استرالیا


خرید کار، اقامت و تحصیل در استرالیا


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه




استرالیا متشکل از مردم بومی و مهاجرین از کشورهای مختلف دنیا می باشد. از سال 1945 حدود 5.5 میلیون نفر مهاجرت کرده اند

(آیا می دانید با هر توان مالی و سطح علمی میتوانید به استرالیا مهاجرت کنید؟)

هر کسی از هر کشوری با هر نژاد یا مذهب می تواند به این کشور مهاجرت نماید فقط می بایست شرایط لازم جهت ورود را داشته باشد

(آیا قصد ادامه تحصیل در استرالیا را دارید ولی نمیدانید از کجا شروع کنید؟)

اگر واجد شرایط مهاجرت به استرالیا به یکی از شکلهای مهارتی و تخصصی٬ تجاری و سرمایه گذاری٬ والدین و یا همسر هستید و یا اینکه قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید و یا متقاضی استفاده از سرویسهای مختلف ویزا هستید، جهت صرفه جویی در وقت و رسیدن به نتیجه در حداقل زمان ممکن تهیه این مجموعه کامل را به شما توصیه می کنیم

( آیا میدانید بسیاری از کارهای مهاجرت به استرالیا که وکلا در قبال انجامشان هزینه های هنگفت می گیرند را میتوانید خودتان انجام دهید؟)

این مجموعه بی نظیر شامل موارد زیر می باشد

درباره استرالیا

اطلاعات عمومی

استرالیای امروز

علایق و فرهنگ مردم استرالیا

شرایط جغرافیایی کار واقامت و تحصیل در استرالیا

اقتصاد استرالیا

رخدادهای مهم

کار در استرالیا

خدمات پس از ورود

عبارات مصطلح در زبان انگلیسی استرالیایی

اطلاعات آماری

نقشه استرالیا

عکسهایی از استرالیا

تعطیلات رسمی

مقاطع تحصیلی در استرالیا

فهرست دوره های تحصیلی در استرالیا

هزینه های تحصیلی در استرالیا

آدرس تعدادی از دانشگاهها و کالجهای استرالیا

تحصیل در مدارس و دانشگاههای استرالیا

انواع مهاجرت از طریق ایجاد کسب

ویزای دانشجویی

سرمایه گذاری با اخذ حمایت دولتی

نحوه ارزش گذاری مدارک تحصیلی در استرالیا

انواع ویزا

فهرست کالجهای زبان در استرالیا

سفارت استرالیا در تهران

سفارت جمهوری اسلامی ایران

مهاجرتهای ویژه

مهاجرت برای والدین و فرزندان

موارد مورد تایید استرالیا جهت سرمایه گذاری

دانشگاههای استرالیا و هزینه های تحصیلی

پرسش و پاسخ

تهیه این مجموعه بی نظیر که در قالب یک سی دی گردآوری شده است را به تمامی علاقمندان سفر به استرالیا بخصوص جوانان و دانشجویان توصیه می کنیم .
شماره مجوز 14-124578

فروشنده: فرین شاپ

قیمت: 9,000 تومان

درصد :44

خرید کار، اقامت و تحصیل در استرالیا

خرید تابلوهای نوشتاری آموزشی تبلیغاتی
خرید راه اندازی یک وب سایت شخصی مجانی !




گیاهان دارویی-اورجینال


خرید گیاهان دارویی-اورجینال


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

ALTERNATIVE THERAPIES HERBS


گیاهان دارویی


این مستند به طور خلاصه در مورد گیاهان دارویی و نقش آن در درمان بیماری ها و بحث و بررسی و مراجعه به

کشورهای مختلف و مصاحبه با افراد و شخصیت های مختلف می پردازد.


بدنبال تحقیقات متخصصین در زمینه طب جایگزین ، این بار آنها به دنبال طب سنتی گیاه درمانی هستند.


آنها بدنبال آن هستند که پی ببرند آیا واقعا بعضی از گیاهان خواص درمانی دارند.


حتی بعضی ها راه حل هایی را ارائه میدهند که پزشکی مدرن را بی اعتبار می کند.

1dvd

فروشنده: امین1

قیمت: 3,000 تومان

درصد :7

خرید گیاهان دارویی-اورجینال

خرید فتوشاپ برای مکینتاشPhotoshop CS5 ME for Mac(اورجینال)
خرید آموزش افزایش قد در منزل




طرح توجیهی تولید عامل تعلیق پلیمریزاسیون سوسپانسیونی PVC-اورجینال


خرید طرح توجیهی تولید عامل تعلیق پلیمریزاسیون سوسپانسیونی PVC-اورجینال


دسته خدمات زیردسته اشتغال

شکاملترین بانک طرح توجیهی صنعتی و اقتصادی، کاملترین اطلاعات تجاری و بازرگانی ، طرحهای زود بازده، طرح توجیهی ،طرح تولیدی، طرح ایجاد، طرح احداث و راه اندازی کارخانه تولیدی و کارگاه

مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی




این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود
مراجع
پیوست ها ( بخش نامه های مربوط به قوانین واردات و صادرات )

*****************************















شماره مجوز 1031/23341/85



این محصول به صورت pdf بابسته بندی شکیل وبصورت اورجینال ارسال میگردد.
در صورت نیاز ارسال از طریق ایمیل نیز امکانپذیر است(ارسال به ایمیل شما بدون هزینه ارسال پستی و فقط7500 تومان خواهد بود)برای دریافت این طرح توجیهی از طریق ایمیل حتماً در قسمت پیغام درخواست ارسال از طریق ایمیل را بنویسید.

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 7,500 تومان

درصد :7

خرید طرح توجیهی تولید عامل تعلیق پلیمریزاسیون سوسپانسیونی PVC-اورجینال

خرید Tutorial Autocad_اورجینال
خرید آموزش دفاع شخصی بر اساس شناخت نقاط دی ماک




بسته تخصصی مجموعه آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل


خرید بسته تخصصی مجموعه آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل


دسته نرم افزار موبایل زیردسته نوکیا

حرفه ای ترین و تخصصی ترین نرم افزار آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل در ایران

مجموعه بی نظیر و کامل آموزش تعمیرات سخت افزاری انواع گوشی های موبایل فراتر از هر کلاس و آموزشگاه تعمیرات موبایل
موبایل و شگردها (تعمیرکار حرفه ای موبایل)
مجموعه بی نظیر و کامل آموزش تعمیرات سخت افزاری انواع گوشی های موبایل
فراتر از هر کلاس و آموزشگاه تعمیرات موبایل



مجموعه آموزشی موبایل و شگردها حاصل کار اساتید آموزشگاه های تعمیرات موبایل و مهندسین الکترونیک نتیجه تجربه بیش از10نفر از مدیران باسابقه و مجرب فروشگاه های موبایل می باشد .

این مجموعه شامل بخش های تخصصی و آموزشی به شرح زیر می باشد:


1. قطعه شناسی

شامل آشنائی با نحوه عملکرد ، شکل ظاهری و تشخیص قطعه و علل صدمه و خرابی و نکات برای قطعات : ترانزیستور ، دیود ، سیم پیچ ، خازن ، مقاومت ، UEM ، سؤیچ آنتن ،IC تغذیه ،IC رگولاتور ، ترانسفورماتور ، فیوزهای محافظ ،IC ملودی ، اوسیلاتور بوت ، کریستال ساعت ،IC اینترفیس ، IC پاور آنتن ، آی سیRF ، VCO و باطری پشتیبان روی انواع گوشی های موبایل

2. لوازم تعمیرگاهی

شامل آشنائی با کاربرد لوازم تعمیرگاهی موبایل : هویه ، پمپ باد ، منبع تغذیه ، اولتراسونیک ، هیتر ، پنس و کاردک ، آچار و پیچ گوشتی ، سیم قلع کش ، سیم لحیم ، روغن لحیم ، سیم چین ، لوپ رومیزی ، گیره رومیزی ، سمباده نرم نقاشی ، آوومتر ، آچار مخصوص ، فلکس ، تینر فوری ، شابلون ، سیم لاکی ، باکس نرم افزاری ، کابل نرم افزاری ، کامپیوتر

3. مدارات موبایل

شامل شکل مدارات گوشی های موبایل و نحوه عملکرد و ارتباط اجزاء قطعات مدار و نکات کاربردی :مدار آنتن (در TX و RX ) ، مدار صدا (میکروفن و اسپیکر - دیجیتال و مکانیکی و نکات) ، مدار شارژ ، مدار کیبورد ، مدار سیم کارت ( توضیح پایه ها ، مدارداخلی و انواع و عملکرد و قابلیتها و نکات سیم کارت ) ، مدار داخلی باطری ها

4. راه حل ها و شگرد های تعمیراتی موبایل

شامل آموزش انواع شگردهای تعمیراتی موبایل : هیتر گیری ، تست جریان کشی ، رسوب زدائی با تینر فوری ، رسوب زدائی با اولتراسونیک ، شوک دادن باطری ، تست تغذیه قطعات ، تعمیر با سیم لاکی ، تست افت ولتاژ ، تست مدار آنتن در ، تست مدار آنتن درRX و TX ، تست صدای اسپیکر با سؤیچ هندزفری دیجیتالی ، تست صدای اسپیکر با سؤیچ هندزفری مکانیکی ، تست میکروفن با سؤیچ هندزفری دیجیتالی ، تست میکروفن با سؤیچ هندزفری مکانیکی ، یافتن مسیرها ، یافتن منفی روی بورد ، تعمیر وایاها ، تست مقاومت ها ، تست کلید پاور ، تشخیص پایه های پاور آنتن ، تست و تعمیر ویبراتور (VIB) ، بازر (BUZ) و LED ، سایر راه حلهای تعمیراتی

5. دائره المعارف عیب یابی و تعمیرات موبایل

این بخش فوق العاده کاربردی بیانگر انواع مشکلات رایج برای گوشی ها و تشخیص علت و راه حل تعمیراتی آنها و نکات می باشد : مشکلات آنتن ، مشکلات شارژ ، مشکلات کیبورد ، مشکلات صدا ، مشکلات درon/off دستگاه ، مشکلات سیم کارت ، مشکلات ویبراتور ، زنگ و LED ، مشکلات متفرقه ، سایر نکات و شگرد ها

6. اوراق کردن و آشنائی با اجزاء گوشی ها

شامل آموزش کاربرد و اجزاء گوشی های موبایل می باشد : قاب زیر و رو ، بورد اصلی ، بوردUIF ، باطری اصلی ، باطری پشتیبان ، آنتن اصلی ، کانکتور آنتن هوائی ، صفحه کلید ، برچسب کی پد ، پوشش ها ، کانکتور ها ، میکروفن ، اسپیکر ، صفحه نمایشگر ، LED ها ، زنگ ، ویبراتور و ...


بدون احتیاج به داشتن پیش زمینه قبلی در مورد تعمیرات موبایل با ساده‌ترین زبان ممکن با تعمیرات موبایل آشنا شوید. بصورت مولتی مدیا و کاملا فارسی.


:: خلاصه ای از آن چه در این مجموعه آموزشی می آموزید :

» آشنایی با چگونگی کار با صفحات لمسی (Tuch Screen)
» آشنایی با تاریخچه و چگونگی کار با بلوتوث
» بلوتوث چیست و چگونه کار می‌کند
» کاربرد‌های صفحات لمسی
» اجزاء صفحات لمسی
» انواع صفحه لمسی از لحاظ طریقه نصب
» فناوری‌های موجود در صفحه لمسی
» آموزش الکترونیک موبایل
» آشنایی با قطعات
» پرش آنتن
» رقص شارژ
» آشنایی با اصطلاحات مورد نیاز برای تعمیرات
» آموزش تعمیرات موبایل
» چگونگی و مراحل تعمیرات موبایل
» دستگاه‌های موردنیاز در تعمیرات و چگونگی استفاده از آنها
» دستگاه آلتراسونیک
» دستگاه هیت
» فلکسی
» شابلون و خمیر شابلون
» سیم قلع‌گیر
» پیچ گوشتی مخصوص
» آموزش استفاده از دستگاه هیت برای برداشتن قطعات
» آموزش نحوه قرار دادن آی سی
» آموزش استفاده از شابلن و خمیر شابلون برای پایه‌گذاری آی سی‌ها
» آموزش استفاده از فلکس برای قراردادن قطعات
» آشنایی با سری نرم افزارهای موبایل
» و سایر آموزش های کاربردی
شامل سه دی و یک جزوه
شماره مجوز محصول اور جینال 6235102059648237/66553211002

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 11,000 تومان

درصد :45

خرید بسته تخصصی مجموعه آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

خرید راهنمای جامع تحصیل و کار در ترکیه و آلمان
خرید نرم افزار کمک آموزشی ریاضی سوم دبستان




سرویس سنگهای معدنی گارنت و عقیق


خرید سرویس سنگهای معدنی گارنت و عقیق


دسته زیور آلات زیردسته سرویس

خواص جادویی سنگ معدنی گارنت
- سنگ وفور و باروری خوبی است
- اگر به عنوان هدیه باشد یک نماد خوشی و وفاداری به شمار می رود
- برای قاعدگی زنان خوب است
- در برابر دزدها محافظ است
- سیستم انرژی را متعادل می کند و میلها را برمی انگیزد
- اگر هنگام خواب این سنگ همراهتان باشد شما می توانید رویاهایتان را به خاطر بیاورید
- از دیگر خصوصیات:
- دریافت خوشی، نیرو، دارایی و ثروت، صلح، بردباری، اصرار، تمایلات نفسانی، تطهیر، تیز شدن ادراکات، قوی شدن بدن و بالا رفتن تحمل، کمک به کالبد عاطفی
اگر این سنگ بصورت غیرقانونی بدست آمده باشد برای مالک جدیدش نفرین و بدشانسی به دنبال خواهد داشت تا اینکه به مالک قانونی اش بازگشت داده شود
کارنلین(عقیق سرخ)
این سنگ با تاثیر بر چاکرای خاجی(2)جهت تقویت دستگاههای تولید مثل بکار می رود و در واقع از روح جدید حمایت می کند زیرا در دوران بار داری بسیار تاثیر بر انگیز است می توانیم از این سنگ برای درمان سر درد ها گرفتگیهای عضلانی و درد های پشت استفاده کنیم .برای معالجه بیماریهای صرع .کلیه . روده .پرستات . احتقان و ورم روده ها می توانیم از ان کمک کنیم سنگ عقیق ریه ها معده کبد و مغز را تقویت می کند وبیان و سخنوری را تقویت می کند . این سنگ شادی بخش بوده انسداد و گره های چاکرا ها را باز کرده و انرژی منفی را از ما دور می کند تو صیه می شود ان را در خانه خود نگهداری کنید تا از انرژیهای منفی دور بمانید جهت برطرف کردن خستگی چشمها ان را به مدت ده دقیقه روی پلکتان قرار دهید .

فروشنده: الماس

قیمت: 19,900 تومان

درصد :20

خرید سرویس سنگهای معدنی گارنت و عقیق

خرید مجموعه کامل مهندسی عمران(اورجینال)
خرید آموزش زبان نصرت 3




کارتون کامل پسر شجاع(اورجینال)


خرید کارتون کامل پسر شجاع(اورجینال)


دسته فیلم و کارتن زیردسته کارتن

همه پسر شجاع را خوب به خاطر داریم ! پسر شجاع همیشه با دوستانش کارهایی می کرد که باعث تحسین دیگران می شد البته روباه ناقلا و آقا گرگه هم همیشه مانع کارهای انها می شدند که در نهایت شکست می خوردند ! پسر شجاع ، برای همه ما خاطرات خوبی به همراه دارد .امیدواریم از دیدن این مجموعه لذت ببرید
به شماره پروانه 155/32417

فروشنده: وطن کالا

قیمت: 8,100 تومان

درصد :35

خرید کارتون کامل پسر شجاع(اورجینال)

خرید Keyboard MEVA mak 5040
خرید آموزش طراحی صفحات وب بسیار زیبا و سریع ویژه دستگاه های موبایل به کمک jQuery




 سوالات کامل پایان ترم کارشناسی پیام نور تا سال 1390- رشته مددکار اجتماعی


خرید سوالات کامل پایان ترم کارشناسی پیام نور تا سال 1390- رشته مددکار اجتماعی


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

مجموعه کامل نمونه سوالات تخصصی و عمومی کارشناسی فراگیر پیام نور رشته مددکار اجتماعی از سال 1386 تا 1390 بصورت طبقه بندی شده بر اساس نیمسال تحصیلی ترم تابستان
تمامی این نمونه سوالات نسخه اصلی و قابل چاپ با کیفیت بسیار بالا میباشد.

کاملترین مجموعه وکمترین قیمت در کل کشور
هر نیمسال نیز سوالات جدید به این مجموعه اضافه می شود و میتوانید مجموعه جدید را از همین سایت خریداری نمایید.

قابل استفاده برای : دانشجویان دانشگاه پیام نور، داوطلبان دوره های فراگیر و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد
- مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی
- سوالات طبقه بندی شده بر اساس نیمسال های تحصیلی
- مجموعه ای بی نظیراز آنچه شما می خواهید
- برای اولین بار در ایران
- تهیه این مجموعه بی نظیر که در قالب یک سی دی گردآوری شده است را به تمامی دانشجویان کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور توصیه می شود .
- ببینید و مقایسه کنید.هر ترم مشتری ما خواهید بود

فروشنده: امین1

قیمت: 4,900 تومان

درصد :10

خرید  سوالات کامل پایان ترم کارشناسی پیام نور تا سال 1390- رشته مددکار اجتماعی

خرید نرم افزار رو توش کاملا اتوماتیک آموزش فارسی
خرید آموزش نجات غریق




راهنمای پذیرش تحصیلی در نروژ ؛فنلاند؛سوئد و سوییس:اورجینال


خرید راهنمای پذیرش تحصیلی در نروژ ؛فنلاند؛سوئد و سوییس:اورجینال


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

شماره مجوز:64547/35489
تحصیل در کشورهای نروژ ؛ فنلاند؛ سوئد و سوییس
راهنمای کامل اخذ پذیرش از کشورهاینروژ ؛ فنلاند؛ سوئد و سوییس
شناخت کلی کشورهای نروژ ؛ فنلاند؛ سوئد و سوییس
ویزای تحصیلی
اقامت دائم و کار در کشورهاینروژ ؛ فنلاند؛ سوئد و سوییس
مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی
شیوه ارسال مدارک جهت اخذ پذیرش تحصیلی
هزینه های زندگی



دوره های مختلف تحصیلی
دانشگاههایی که به ایرانیها بورس اعطا میکنند
شیوه نگارش رزومه
مکاتبه
اطلاعات لازم جهت ورود به کشورهای نروژ ؛ فنلاند؛ سوئد و سوییس
تاریخ ارسال مدارک و درخواست پذیرش
و دهها نکته مفید دیگر که نیاز شما را جهت مراجعه به مراکز دیگر جهت کسب اطلاعات لازمه برطرف میکند و نیازی به هزینه های زیاد نمیباشد.

فروشنده: 724

قیمت: 6,500 تومان

درصد :31

خرید راهنمای پذیرش تحصیلی در نروژ ؛فنلاند؛سوئد و سوییس:اورجینال

خرید آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور اخلاق-فلسفه اخلاق
خرید اقامت و تحصیل در ترکیه و بورس تحصیلی




آموزش اتوکد الکتریکال Autocad Electrical


خرید آموزش اتوکد الکتریکال Autocad Electrical


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش نرم‌افزار اتوکد الکتریکال

به صورت مولتی مدیا

به همراه نسخه کامل 32 بیتی Autocad Electrical 2011

شامل:

فصل اول : شروع به کار در محیط برنامه

معرفی نرم‌افزار و بررسی تازه‌های آن در نسخه 2011

بررسی فضای کاری و آشنایی با اصول اولیه طراحی

بررسی و کنترل تنظیمات اصلی برنامه 1

بررسی و کنترل تنظیمات اصلی برنامه 2

فصل دوم : انجام ترسیمات درمحیط برنامه

نحوه ایجاد ، ذخیره سازی و صدور اسناد

آشنایی با نحوه ترسیم کمان،خط و دایره

آشنایی با نحوه ترسیم بیضی

نحوه برسیم مستطیل و Polyline

نحوه نحوه ایجاد هاشور و تنظیمات آن

آشنایی با نحوه ترسیم انواع Shape 1

آشنایی با نحوه ترسیم انواع Shape 2

فصل سوم : بررسی مجموعه دستورات اصلاحی

آشنایی با نحوه جابجایی عناصر ترسیم شده

نحوه تکثیر کردن موضوعات

نحوه تغییر مقیاس در یک شی

نحوه خذف و چرخش موضوعات

نحوه استفاده از دستور Offset

نحوه تفکیک موضوعات

نحوه استفاده از دستورات Stretch , Mirror

آشنایی با آرایه و انواع آن

آشنایی با مجموعه دستورات چیدمان موضوعات

بررسی دستورات Trim , Extend

نحوه استفاده از دستورات Fillet , Chamfer

فصل چهارم : بررسی مجموعه دستورات نوشتاری

نحوه درج انواع متن در ترسیمات

نحوه ایجاد و انجام اندازه گذاری در ترسیماتنحوه درج جدول در سند

آشنایی مفهومی با لایه ها و نحوه استفاده از آنها

بررسی دستورات تکمیلی در ریبون Home

فصل پنجم : مدیریت پروژه در محیط CAD Electrical

بررسی ابزارهای مدیریت پروژه 1

بررسی ابزارهای مدیریت پروژه 2

بررسی ابزارهای مدیریت پروژه 3

فصل ششم : بررسی نمادهای استاندارد جهت ایجاد نقشه‌های الکتریکی

آشنایی با نحوه دسترسی به لیست نمادهای الکتریکی برای ترسیم مدار

آشنایی با امکانات کنترل مدار

آشنایی با نحوه درج علایم گوناگون در ترسیم مدار

آشنایی با نحوه درج انواع Component

آشنایی با نحوه ویرایش و اصلاح موضوعات موجود در ترسیمات 1

آشنایی با نحوه ویرایش و اصلاح موضوعات موجود در ترسیمات 2

آشنایی با نحوه ویرایش و اصلاح موضوعات موجود در ترسیمات 3

آشنایی با نحوه درج و میریت سیم کشی ها به شکلهای گوناگون

نحوه ویرایش سیم کشی ها و تعیین خصوصیات آنها

فصل هفتم : انجام پروژه‌های عملی در محیط CAD Electrical

ایجادانواع کانکتورهاونقشه کشی سیم کشی اتصالات آنها1و2

ایجادیک مداربه صورت حرفه‌ای متشکل ازموتورهای 3فاز،استارترها وانواع مختلف شکننده ها 1و2

انجام یک تمرین عملی برای ساخت ترانسفورماتور

فصل هشتم : بررسی تکمیلی امکانات موجود در نرم‌افزار

بررسی امکانات موجود در ریبون Panel

مدیریت ترسیمات توسط گزارشات

نحوه وارد و صادر کردن داده ها

نحوه استفاده از تبدیل ها در مدارها
شماره مجوز: 155/88-25390

فروشنده: سافت گذر

قیمت: 14,000 تومان

درصد :12

خرید آموزش اتوکد الکتریکال Autocad Electrical

خرید طرح توجیهی تولید نخ ریسی(نیمه فاستونی) -اورجینال
خرید آموزش کامل سازدهنی




آموزش جامع و کاربردی مدیریت VMware View و برپا سازی Desktop Virtualization با آن مطابق با سرفصل های آزمون VCA4


خرید آموزش جامع و کاربردی مدیریت VMware View و برپا سازی Desktop Virtualization با آن مطابق با سرفصل های آزمون VCA4


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : VMware View Administration Training

با استفاده از تکنولوژی مجازی سازی Desktop کاربران سطح پایین کمپانی ها می توانند شاهد کاهش چشمگیری در هزینه های پشتیبانی باشند . این دقیقا کارکرد نرم افزار VMware View می باشد به همراه بسیاری مزایای دیگر که در این مجموعه آموزش آن ها را فراخواهید گرفت .

توجه !!! از این مجموعه آموزش هم مدیران شبکه که قصد پیاده سازی Desktop Virtualization را دارند می توانند استفاده نمایند و هم متخصصانی که در پی کسب آمادگی برای VMware Certified Associate 4 Desktop (VCA4-DT) هستند .

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی TrainSignal است که بر روی 1 حلقه DVD و به مدت زمان 8 ساعت و 48 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مجازی سازی آشنا می شویم :
آشنایی با سناریو و آنچه در این کورس آموزشی فرا خواهید گرفت شامل 2 درس
آموزش ایجاد فضای تمرین آموخته های این کورس آموزشی شامل 2 درس
آشنایی با سناریوی این کورس آموزشی شامل 1 درس
آموزش در رابطه با اجزای این نرم افزار و Licensing آن شامل 15 درس
آموزش نصب VMware View شامل 17 درس
آموزش پیکربندی Virtual Desktop ها شامل 9 درس
آموزش مراقبت از Desktop Pool ها ( Maintaining Desktop Pools ) شامل 11 درس
آموزش در رابطه با User Profiles و داده ها شامل 10 درس
آموزش کامل Local Mode این نرم افزار شامل 9 درس
آموزش کامل Kiosk Mode این نرم افزار شامل 6 درس
آموزش کاربردی موارد مرتبط با چاپ در Virtual Desktop ها شامل 5 درس
آموزش ساخت Thin App Package شامل 9 درس
آموزش Deploy نمودن Thin App شامل 6 درس
آموزش کامل و کاربردی رصد مداوم این نرم افزار ( Monitoring ) شامل 6 درس
آموزش رفع عیوب و ایرادات پیش آمده در هنگام کار با VMware View شامل 11 درس
آموزش نکاتی به منظور کسب آمادگی جهت آزمون این نرم افزار (VCA4-DT Certification Exam ) شامل 4 درس
آشنایی با مسیر پیش رو پس از آموختن این کورس آموزشی شامل 4 درس

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD
مدت زمان آموزش 8 ساعت و 48 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی TrainSignal

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 5,000 تومان

درصد :40

خرید آموزش جامع و کاربردی مدیریت VMware View و برپا سازی Desktop Virtualization با آن مطابق با سرفصل های آزمون VCA4

خرید آموزش ترفندهای اینترنت
خرید طرح توجیهی تولید (( آلیاژ PC/ABS))



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,مجموعه,آموزشی,زعفران, :: 5:43 ::  نويسنده : imc

مجموعه آموزشی زعفران


خرید مجموعه آموزشی زعفران


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

مجموعه آموزشی زعفران

حاوی :

مجموعه کامل نکات پرورشی و مدیریتی کشت زعفران، برداشت ، بسته بندی و ...

شامل : 1 CD

فروشنده: دلتا

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

خرید مجموعه آموزشی زعفران

خرید DIRT Origin of the Species
خرید جدیدترین و کاربردی ترین مجموعه TOFEL تافل در ایران/اورجینال



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,بورس,تحصیلی,رایگان, :: 5:39 ::  نويسنده : imc

بورس تحصیلی رایگان


خرید بورس تحصیلی رایگان


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

شعار همیشگی ما:

" اطلاعات صحیح لازمه موفقیت است "

لیست دانشگاه های رایگان
راهکار های عملی اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه رایگان
قوانین نظام وظیفه
بیش از 900 صفحه اطلاعات ضروری برای اپلای شدن
زندگی و ادامه تحصیل و کار در یک کشور توسعه یافته، رویای بسیاری از جوانان پر انگیزه و سالم اندیش است.
یکی از بهترین راه های ورود به یک جامعه مدرن و مرفه، ورود به عنوان دانشجو و تحصیل در آن کشور است.
تحصیل در یک دانشگاه معتبر اروپایی یا آمریکایی شانس بسیار زیادی را برای دریافت یک شغل در آن کشور را به شما می دهد.
در این مجموعه بی نظیر و استثنایی سعی شده است هرآنچه که برای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های خارج کشور باید بدانید از الف تا ی شرح داده شود.

راهنمای جامع روش های اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا هم اکنون در اختیار شماست..

بانک اطلاعاتی جامع و به روز شده از شرایط تحصیلی و اقامتی کلیه کشورها- تمامی رشته ها

در این مجموعه خواهید یافت:

-شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور (آمریکا،کانادا،سوئد،مالزی،هندو..) به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان TOEFL، IELTS و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی

آیا می دانید با هر شرایطی می توانید از یکی از دانشگاههای خارجی پذیرش بگیرید؟

زندگی و ادامه تحصیل و کار در یک کشور توسعه یافته، رویای بسیاری از جوانان پر انگیزه و سالم اندیش است.
یکی از بهترین راه های ورود به یک جامعه مدرن و مرفه، ورود به عنوان دانشجو و تحصیل در آن کشور است.
تحصیل در یک دانشگاه معتبر اروپایی یا آمریکایی شانس بسیار زیادی را برای دریافت یک شغل در آن کشور را به شما می دهد.
در این مجموعه بی نظیر و استثنایی سعی شده است هرآنچه که برای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های خارج کشور باید بدانید از الف تا ی شرح داده شود.

راهنمای جامع روش های اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا هم اکنون در اختیار شماست..

بانک اطلاعاتی جامع و به روز شده از شرایط تحصیلی و اقامتی کلیه کشورها- تمامی رشته ها

در این مجموعه خواهید یافت:

-شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور (آمریکا،کانادا،سوئد،مالزی،هندو..) به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان TOEFL، IELTS و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی

-فرمت و نحوه نامه نگاری برای اساتید دانشگاه ها.

- چگونه نظر اساتید را به خودمان جلب کنیم و از آنها بورس تحصیلی بگیریم؟

- در نامه چه بنویسیم؟

-نحوه نوشتن رزومه ، SOP و توصیه نامه.

- در معرفی بر روی هوش و استعداد خود تاکید کنیم یا بر روی پشتکار خود؟

-ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SOP موفق از دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی و پذیرش از بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا شده اند.

-هزینه های زندگی دانشجویی در هر کشور.

-معرفی دانشگاه های رایگان دنیا در مفطع کارشناسی ارشد.

-معرفی کشور هایی که دانشجویان در آنها اجازه کار دارند.

-لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هر کشور تا هر مقطع تحصیلی.

-روش های کم رنگ کردن معدل پایین در پیش چشم دانشگاه مورد نظر!

-معرفی کتاب ها و مراجع معتبر برای آمادگی آزمون های TOEFL و IELTS و GRE

-تجربیات شخصی دانشجویان موفق در خارج از کشور (دانشگاه های MITو Harvard)

------

لزومی ندارد که پول خود را برای دانستن نکات فوق و تجربیات دیگران، بابت مشاوره و به موسسات اعزام دانشجو هدر دهید..
در این مجموعه پاسخ تمامی پرسش های شما و راهکارهای مناسب وجود دارد..

مجموعه ای بی نظیر برای کسانی که قصد ادامه تحصیل و اقامت در کشورهای دیگر را دارند که در هیچ کجا مشابه آن را نخواهید یافت.

بیش از 1000 صفحه جزوه دیجیتالی و مطالب pdf

شماره مجوز: 155/9131

اورجینال

فروشنده: چاره

قیمت: 30,000 تومان

درصد :11

خرید بورس تحصیلی رایگان

خرید طرح توجیهی تولید ورق های پلی آلوفین(آلفین)-اورجینال
خرید عطر نیو نیوا مردانه شیشه 7 گرم مخصوص آقایان



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,آموزش,زبان,عربی,Rosetta,stone, :: 5:36 ::  نويسنده : imc

آموزش زبان عربی Rosetta stone


خرید آموزش زبان عربی Rosetta stone


دسته آموزش زبان زیردسته عربی

آموزش زبان عربی Rosetta stone : پیشرفت با سرعت مورد نظر شما !!!

رزتا استون همیشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما می توانید با رزتا استون یک زبان جدید را یاد بگیرید. آموزش به گونه ای است که شما به هیچ عنوان احساس تحت فشار بودن و یا احساس خستگی نمی کنید. رزتا استون به کمک یک فرآیند احساسی آموزش زبان را برای شما کارآمد، سریع و لذت بخش می سازد. روش رزتا استون مبتنی بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعالیت می سازد بنابراین خستگی در این روش معنایی ندارد. در پایان هر درس این فرصت به شما داد می شود تا مهارت های خود را بیازمایید. این نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ایتون به طور مستمر پیشرفت شما را ثبت می کند و این به شما کمک می کند که ضعف های احتمالی خود را بهتر بشناسید و بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید.

یادگیری احساسی زبان با روش Dynamic Immersion

رزتا استون از محتویات تصویری کارآمد برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند. به طور مثال یک مجموعه تصویر به شما ارائه می شود و شما باید آنها را با عبارتی که برای شما خوانده و یا نوشته می شود تطبیق دهید. در صورتی که گزینه های صحیح را انتخاب کنید و همچنین در جاهای خواسته شده کلمات را صحیح تلفظ کنید، می توانید به مرحله و درس بعد بروید. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقیما زبان را از طریق مشاهده تصاویر یاد میگیرید و زمان اضافی برای ترجمه به زبان مادریتان صرف نمیکنید.

قوی سازی ساده، مفرح و آنی :
تمرین های چند رسانه ای و خلاق محیط زبان آموزی را برای شما شاد و مفرح و مانند بازی می سازد.

*** برخی از مباحث :

* مردم و صحبت های آنها
* جهت ها : "چگونه به این آدرس بروم ...
* شکل مثبت و منفی افعال
* غذا، خوردن و آشامیدن
* نسبت های فامیلی
* مفعول ها
* بیان زمان
* اعداد 0 تا صد
* حروف اضافه
* لباس ها و پوشاک
* وسائط نقلیه، مبلمان و ابزارها
* اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمین یادگیری :
شرکت رزتا استون یادگیری زبان را برای شما تضمین میکند.
ویژگی های نسخه 3 رزتا استون :
نسخه 3 رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. به شکلی که به سرعت یادگیری شما شتاب می دهد و به مهارت های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.
قابلیت های جدید این نسخه شامل تکنولوژی مبتکرانه تشخیص صدا است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.
رزتا استون 3 توسط شرکت های بزرگ و کوچک و تجاری و غیر تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و آزمایش خود را پس داده است. در صورتی که قصد یادگیری زبان جدید را دارید رزتا استون 3 بهترین انتخاب برای شماست!

فروشنده: زرین

قیمت: 6,000 تومان

درصد :41

خرید آموزش زبان عربی Rosetta stone

خرید TOP VECTOR 11 (Digital Background)
خرید کارتون سفرهای گالیور(اورجینال) اشانتیون مجموعه کارهای مستر بین




آموزش ساختن انواع جعبه ای تزئینی و فانتیزی در این مجموعه موجود میباشد.


خرید آموزش ساختن انواع جعبه ای تزئینی و فانتیزی در این مجموعه موجود میباشد.


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

موزش ساختن انواع ساک و کیف های مورد استفاده در مراکز خرید

آموزش ساختن انواع جعبه های کیک تولد و ..

سی دی آموزشی جعبه سازی شما را در این راه یاری میدهد تا بتوانید با آموختن این هنر برای خود کارآفرینی کرده و در اقتصاد خانواده مفید باشید.







این مجموعه برای افرادی که به طراحی انواع جعبه ها علاقه مند هستن بسیار کاربردی خواهد بود و می توانید با آموزش جعبه ساختن برای خود کسب در آمد کنید . امروزه جعبه های فانتیزی و ساک ها در فروشگاه ها ، شیرینی فروشی ها ، زیور آلات فروش ها ، گل سازی، کفش فروشی ها و برای هدیه دادن به عزیزان خود... مورد استفاده قرار میگیرد.







همراه با الگوهای کامل انواع جعبه ها

در این مجموعه ساخت انواع جعبه را به شما اموزش می دهد

بهترین راه در آمد سازی در خانه برای خانمهای علاقه مند به کسب درآمد

فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 4 تومان

درصد :40

خرید آموزش ساختن انواع جعبه ای تزئینی و فانتیزی در این مجموعه موجود میباشد.

خرید دماسنج عشق - LOVE THERMOMETER
خرید آموزش بستن شال"اورجینال"




آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند


خرید آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مدیریت و موفقیت

روانشناسی زنان
مهم ترین نیاز زنان
باید بدانید انسانها خوب یا بد نیستند، انسانها فقط متفاوت اند
شما چقدر به تفاوت ها احترام می گذارید
خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان
مهمترین نیاز زنان نیازهای عاطفی است
بدانید که زنان شنونده می خواهند
زنان به جزئیات اهمیت می دهند
زنان از راه گوش شنونده می خواهند
بدانید هرچه فریاد بزنید گوش زنان بسته تر میشود
حافظه زنان
تکنیک تقویت زنانگی
آشنایی با سیستم امتیازدهی درزنان
رفتارمرد در اطاق خواب
رفتارمرد در زمان بارداری
و...

شماره شناسنامه اثر : 11-23883-27

فروشنده: ایران 24

قیمت: 5,000 تومان

درصد :35

خرید آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند

خرید شاهکارهای معماری جهان
خرید کول دیسک ADATA C906 4GB



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,ساعت,LED,آدیداس,صفحه,مشکی, :: 5:25 ::  نويسنده : imc

ساعت LED آدیداس صفحه مشکی


خرید ساعت LED آدیداس صفحه مشکی


دسته لوازم زیردسته متفرقه

یک ساعت فوق العاده شیک و جدید
یک ساعت اسپرت هم برای خانم ها هم برای آقایون
برای شما که می خواهید به روز باشید
راز شیک پوش شدن اینجاست
ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان
فوق العاده شیک و زیبا
برای آقا پسرا و دختر خانم ها ی سلیقه
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
تقدیم به آقایون و خانم ها ی مشکل پسند
قابل ست کردن با لباس های اسپرت
مکمل زیبایی و جذابیت شما
هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....
آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.
یک ساعت فوق العاده شیک و جدید
یک ساعت اسپرت هم برای خانم ها هم برای آقایون

فروشنده: اسفندیان

قیمت: 9,000 تومان

درصد :10

خرید ساعت LED آدیداس صفحه مشکی

خرید مجموعه بزرگ نرم افزاری KING 2012
خرید آموزش میکروکنترلر آرم- ARM نرم افزارها/اورجینال




جامع ترین بسته آموزش تصویری بازارهای مالی در 6 DVD


خرید جامع ترین بسته آموزش تصویری بازارهای مالی در 6 DVD


دسته خدمات زیردسته اشتغال

گروه GuilanFX در راستای بالا بردن سطح آگاهی جامعه در مورد بازارهای مالی اقدام به فروش استثنائی ترین پکیج آموزش تصویری فارسی بازارهای مالی با نام " بازارهای مالی: مبتدی تا پیشرفته " با قیمتی پایین نموده است تا هم برای آن دسته از هموطنان که به دنبال شغلی مناسب می گردند قدمی برداشته شده باشد و هم آن دسته از عزیزانی که به دلیل کمبود اطلاعات اقدام به معاملات ضررده می کنند ،به سود قابل قبول و منطقی برسند .

با گذراندن این دوره می توانید با بازارهای مالی آشنا شوید و به راحتی در بازار بورس ارز بین اللمل معامله کنید. همچنین با استراتژی برتر معرفی شده در بسته به کسب سود مداوم از بازار برسید.

باشد تا راهی باز شده باشد به سوی آینده ای بهتر برای هموطنان عزیزمان تا در هر کجای ایران که هستند بتوانند از سیستم آموزش برابر استفاده نمایند .

عناوین مطرح شده در پکیج " مبتدی تا پیشرفته " :

ویدئوهای تدریس شده در دانشکاه صنعتی شریف 17 جلسه آموزش تصویری به همراه انجام معاملات زنده

کیج پروفیت پلاس به صورت کامل ( مبتدی تا پیشرفته به همراه معرفی استراتژی حرفه ای برتر سال )

3 دوره کامل آموزش تصویری فارسی دیگر
بیش از 250 اکسپرت برتر معرفی شده در انجمنهای انگلیسی به همراه بک تست و تنظیمات بهینه شده

بیش از 3700 اندیکاتور مختلف به صورت دسته بندی شده ( شامل ورژن های مختلف هر اندیکاتور)

بیش از 25 متاتریدر بروکر مختلف
بیش از 2000 صفحه کتابها و مقالات فارسی به تفکیک موضوع( تمامی کتابهای فارسی موجود به روی اینترنت)



قیمت فقط 13.000 تومان
اورجینال. 6 دی وی دی . فارسی
شماره مجوز : 6245088

فروشنده: گیلان شاپ

قیمت: 13,000 تومان

درصد :7

خرید جامع ترین بسته آموزش تصویری بازارهای مالی در 6 DVD

خرید آیکیدو / طریقت کهن دفاع شخصی
خرید Heroglyph 2.6.32 Fullversion Creative




انگشتر نقره کهربا شماره 15


خرید انگشتر نقره کهربا شماره 15


دسته زیور آلات زیردسته انگشتر

کهربا
این صمغ فسیل شده شفا بخش و بسیار نیرومند است و عملی شگفت انگیز بر علیه آلرژی هااگزما و بثورهای پوستی دارد همچنین الرژیهایی که از حیوانات و گرده های گل ایجاد می شوند و تب یونجه و غیره را شفا می دهد .این سنگ درد دندان در بچه ها ناراحتی های ریشه دندان در افراد بالغ و سایر ناراحتی ها ی دهان را در مان می کند التهابات مفاصل بیماریهای مزمن رماتیسم کمر درد را در مان و کاهش می دهد .این سنگ کمک بزرگی به دردهای ناحیه گلو زکام تب درد های چشم گوش و عفونت های مجرای تنفسی مانند برونشیت سرفه و اسم می کند کهربا سوخت و ساز را در بدن افزایش می دهد و عملکرد کبد و تیرویید را حمایت می کند زخمها و التهابهایی را که در ناحیه ساق پا تهیگاه و ماهیچه های بدن صورت می گیرد توسط کهربا نیز درمانپذیر است این سنگ با تاثیر بر چاکرای شبکه خورشیدی اراده را تقویت کرده و ما را در در مان پیش از موقع حمایت می کند تا ان را بی اهمیت فرض نکنیم

فروشنده: الماس

قیمت: 43,500 تومان

درصد :15

خرید انگشتر نقره کهربا شماره 15

خرید پروژه پذیرش بیمار در مطب به زبان سی شارپ همراه با مستندات
خرید کاملترین مجموعه آموزش پرکاشن




بانک اطلاعات شرکتها و کارخانجات ترکیه


خرید بانک اطلاعات شرکتها و کارخانجات ترکیه


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

ش م:215-145-987
شامل لیست شرکتها و کارخانجات ترکیه در گروه های گوناگون.

* قابل اجرا به وسیله کامپیوتر .
* روش استفاده بسیار آسان.
* شامل نام ، آدرس ،تلفن ، فکس ، ایمیل ، وب سایت شرکتها .

فروشنده: بازار بزرگ ایرانیان

قیمت: 14,000 تومان

درصد :49

خرید بانک اطلاعات شرکتها و کارخانجات ترکیه

خرید ست ادکلن CARLOS MOYA کارلوس مویا مردانه اسپری (ست کادوئی) اورجینال
خرید میکروتاچ زنانه تکی Micro Touch



دو شنبه 1 آبان 1391برچسب: خرید,چای,صنعتی, :: 5:12 ::  نويسنده : imc

چای صنعتی


خرید چای صنعتی


دسته خدمات زیردسته اشتغال

فهرست
مقدمه .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.................... ٦
١‐ معرفی محصول .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

....................................... ٧
٧

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

... . ( ١‐ نام و کد محصول ( آیسیک ٣ ‐١
٢‐ شماره تعرفه گمرکی

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.................... ٧ ‐١
٣‐ شرایط واردات محصول

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................ ٧ ‐١
٤‐ بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول .

..........................................

..........................................

..........................................

................. ٨ ‐١
٥‐ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول

..........................................

..........................................

......... ٨ ‐١
١‐ مروری بر قیمت های داخلی محصولات .

..........................................

..........................................

..........................................

................ ٨ ‐٥‐١
٢ ‐ مروری بر قیمت های جهانی محصولات

..........................................

..........................................

..........................................

............... ٩ ‐٥‐١
٦‐ معرفی موارد مصرف و کاربرد محصول .

..........................................

..........................................

..........................................

............................. ١٠ ‐١
٧‐ بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول

..........................................

..........................................

............. ١٠ ‐١
٨‐ بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

..........................................

..........................................

..........................................

............ ١٠ ‐١
٩‐ کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول

..........................................

..........................................

..........................................

. ١٠ ‐١
١٠ ‐ معرفی شرایط صادرات

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........... ١١ ‐١
٢‐ وضعیت عرضه و تقاضا

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........................ ١٢
١‐ بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید طی ٥ سال گذشته

..........................................

..........................................

................................. ١٢ ‐٢
١‐ بررسی ظرفیتهای بهره برداری .

..........................................

..........................................

..........................................

............................. ١٢ ‐١‐٢
٢‐ بررسی روند ظرفیت نصب شده واحدهای فعال در کشور

..........................................

..........................................

.......................... ١٣ ‐١‐٢
٣‐ بررسی روند تولید واقعی واحدهای فعال در کشور

..........................................

..........................................

...................................... ١٣

‐١‐٢
٤‐ بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال

..........................................

..........................................

.........................................

١٤ ‐١‐٢
٥‐ نگاهی به راندمان تولید ( درصد استفاده از ظرفیت اسمی) در واحدهای تولیدی فعال .

..........................................

............... ١٦ -١‐٢
٦‐ نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول .

..........................................

........................... ١٦ -١‐٢
٢‐بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه .

..........................................

..........................................

..........................................

.... ١٦ ‐٢
١‐ پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور .

..........................................

..........................................

..........................................

................ ١٨ ‐٢‐٢
٣‐ بررسی روند واردات محصول طی ٥ سال گذشته

..........................................

..........................................

..........................................

........... ١٩ ‐٢
٤‐ جمع بندی عرضه .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

...................... ٢٠ ‐٢
٥‐ بررسی روند مصرف طی ٥ سال گذشته .

..........................................

..........................................

..........................................

......................... ٢١ ‐٢
٦‐ بررسی روند صادرات طی ٥ سال گذشته

..........................................

..........................................

..........................................

......................... ٢٢ ‐٢
٧‐ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات در آینده

..........................................

..........................................

..........................................

........ ٢٢ ‐٢
١‐ برآورد میزان تقاضای داخل در آینده

..........................................

..........................................

..........................................

.................. ٢٢ ‐٧‐٢
٢‐ جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار .

..........................................

..........................................

..........................................

........... ٢٣ ‐٧‐٢
٣‐ بررسی اجمالی تکنولوژی و روش تولید محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها

..........................................

................................... ٢٤
١‐ نگاهی به روشتولید

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................. ٢٤ ‐٣
٢‐ مقایسه روشتولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان

..........................................

..........................................

.............................. ٢٤ ‐٣
٤‐ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در تولید محصول .

..........................................

..........................................

.............................. ٢٥
٥‐ بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد میزان سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز .

..........................................

...................... ٢٦
١‐ زمین

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.. ٢٧ ‐٥
٢‐ محوطه سازی

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

............................. ٢٧ ‐٥
٣‐ عملیات ساختمانی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.................... ٢٨ ‐٥
٤‐ ماشین آلات تولیدی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................. ٢٨ ‐٥
٥‐ تجهیزات اصلی (آزمایشگاه، کارگاه)

..........................................

..........................................

..........................................

................................. ٢٨ ‐٥
٦‐تاسیسات عمومی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........................ ٢٩ ‐٥
٧‐ وسایل اداری و

خدماتی.......................................

..........................................

..........................................

..........................................

................ ٢٩ ‐٥
٨‐ ماشین آلات حمل و نقل

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.......... ٢٩ ‐٥
٩‐ هزینه های قبل از بهره برداری

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

٣٠ ‐٥
١٠ ‐ هزینه های پیشبینی نشده

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

. ٣٠ ‐٥
١١ ‐ برآورد حداقل ظرفیت اسمی اقتصادی

طرح........................................

..........................................

..........................................

................... ٣٠ ‐٥
١‐ لحاظ کردن نقطه سربه سر تولید

..........................................

..........................................

..........................................

.................... ٣٠ ‐١١‐٥
٢‐ لحاظ کردن حداقل سود مورد انتظار .

..........................................

..........................................

..........................................

............... ٣١ ‐١١‐٥
٦‐ برآورد مواد اولیه عمده مورد نیاز سالیانه و محل تامین آن .

..........................................

..........................................

..........................................

.. ٣٤
١‐ معرفی قطعات و مواد اولیه اصلی و میزان مصرف آن ها

..........................................

..........................................

..........................................

. ٣٤ ‐٦
٢‐ معرفی منابع تأمین مواد اولیه

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.. ٣٤ ‐٦
٣‐ بررسی تحولات اساسی در روند تأمین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده

..........................................

..........................................

.. ٣٤ ‐٦
٧‐ پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح

..........................................

..........................................

..........................................

................................ ٣٥
٨‐ وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال .

..........................................

..........................................

..........................................

.......................... ٣٦
٩‐ بررسی تأسیسات و امکانات زیربنایی مورد نیاز طرح .

..........................................

..........................................

..........................................

............. ٣٧
١‐ برآورد برق مورد نیاز و چگونگی تأمین آن .

..........................................

..........................................

..........................................

...................... ٣٧ ‐٩
٢‐ برآورد آب مورد نیاز و چگونگی تأمین آن .

..........................................

..........................................

..........................................

....................... ٣٧ ‐٩
٣‐ برآورد سوخت مصرفی مورد نیاز و چگونگی تأمین آن

..........................................

..........................................

..........................................

.. ٣٨ ‐٩
٤‐ برآورد هوای فشرده مورد نیاز و چگونگی تأمین آن

..........................................

..........................................

..........................................

....... ٣٨ ‐٩
٥‐ برآورد تاسیسات گرمایشی و سرمایشی .

..........................................

..........................................

..........................................

........................... ٣٨ ‐٩
٦‐ سایر تجهیزات مورد نیاز .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

........... ٣٩ ‐٩
٧‐ برآورد امکانات زیربنایی مورد نیاز

..........................................

..........................................

..........................................

..................................... ٣٩ ‐٩
١٠ ‐ وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی

..........................................

..........................................

..........................................

............................. ٤٠
١‐ حمایت های تعرفه گمرکی و مقایسه آن با تعرفه های جهانی .

..........................................

..........................................

........................... ٤٠ ‐١٠
٢‐ حمایت های مالی .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

................... ٤٠ ‐١٠
١١ ‐ تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید .

..........................................

..................................... ٤١
١‐ بررسی بازار .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.............................. ٤١ ‐١١
٢‐ عرضه و تقاضا .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.......................... ٤١ ‐١١
٣‐ هزینه های سرمایه گذاری .

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.... ٤١ ‐١١
٤‐ ظرفیت اقتصادی

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..................... ٤١ ‐١١
٥‐ اشتغال

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

...................................... ٤١

‐١١
٦‐ تولید جهت مصرف داخلی/ تولید جهت صادرات

..........................................

..........................................

..........................................

......... ٤٢ ‐١١
٧‐ پیشنهاد محل اجرای طرح

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

.... ٤٢ ‐١١
١٢ ‐ منابع و ماخذ

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

...................................... ٤٣

فروشنده: عصر شاپ

قیمت: 15,000 تومان

درصد :35

خرید چای صنعتی

خرید انگشتر گل نگینی طرح الماس سیاه در وسط سایز 17
خرید آموزش شارژ کارتریج های لیزری و جوهر افشان /به زبان فارسی / اورجینال/



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 2410
بازدید کل : 77557
تعداد مطالب : 1001
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1